بهار نارنج

زندگی خالی نیست؛مهربانی هست،سیب هست،ایمان هست،تا شقایق هست زندگی باید کرد.

بهار نارنج

زندگی خالی نیست؛مهربانی هست،سیب هست،ایمان هست،تا شقایق هست زندگی باید کرد.

:: جزیره دل ::

« به نام خدا »

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

:: روز پدر::

« به نام خدا »

میلاد با سعادت حضرت علی (ع) مبارک باد.

سلام امروز با یه پست دو بخشی اومدم،

بخش اول:

تقدیم به همه پدران آسمانی که حضورشون گرمی و اطمینان همه خانواده هاست.

پدر عزیزم روزت مبارک.

 

 

بخش دوم:

تقدیم به دوست عزیزم "مریم " که پدر عزیزش رو توی این روزا از دست داده و تقدیم به همه اونهایی که جای پدرشون توی این روزها خیلی خالیه.

مریم جان درگذشت پدرت رو تسلیت میگم .

..:: مجید اخشابی ۲ ::..

سلام

این هم پست جدید من :


این متنو دیشب توی یه مجله خوندم خیلی خوشم اومد گفتم واسه شما هم بیارم. از این به بعد هر مطلب جالبی که گیر آوردم پایین پستها میذارم برای کسایی که میخوان بلاگ مطلب هم داشته باشه.

خدا رو دوست دارم چون: با هر  user name که باشم منو connect می کنه.

خدا رو دوست دارم چون : تا خودم نخوام منو d.c نمی کنه.

خدا رو دوست دارم چون : با یه delete هر چی گناه کردم پاک می کنه.

خدا رو دوست دارم برای : این همه freind که برام add می کنه.

خدا رو دوست دارم برای : این همه wallpaper که update می کنه.

خدا رو دوست دارم چون : با این که بدم ولی منو boot نمی کنه.

خدا رو دوست دارم چون : همه چیزمو می دونه ولی send to all نمی کنه.

خدایا دوستت دارم.

:: دخترم ::

این پست تقدیم به همه دخترای گل ایران زمین.

دخترا سیب گلابن ............. مثل برفن مثل آبن

 

 

:: علی لهراسبی::

 

علی لهراسبی :

خواننده

کارشناس الکترونیک، مدیر شرکت تبلیغاتی ریحان فیلم

شروع خوانندگی از سال ۷۹ با تیتراژ سریال کلبه سفید

آلبوم ها :

دریایی ها ،‌مثلث

دیگر آثار:

خاطرات بهار، زندگی ادامه داره، زوج های موفق، محرمانه ، بوی عیدی، عبور شیشه ای ، پرستوهای عاشق و ...


سلام

این هم کیک تولد من واسه همه اونهایی که بهم تبریک گفتند اما چون می ترسم اسمی رو جا بندازم پس اجازه بدید اسم نیارم فقط از سه تا گل خییییلی تشکر کنم :

راضیه ، پریسا و زهره که حسابی منو شرمنده خودشون کردند.