بهار نارنج

زندگی خالی نیست؛مهربانی هست،سیب هست،ایمان هست،تا شقایق هست زندگی باید کرد.

بهار نارنج

زندگی خالی نیست؛مهربانی هست،سیب هست،ایمان هست،تا شقایق هست زندگی باید کرد.

میلاد مبارک

به نام خدا

میلاد حضرت زهرا (س) و روز مادر مبارک.




نظرات 13 + ارسال نظر
لینک لغت همکلاسی شنبه 23 خرداد 1388 ساعت 07:56 ب.ظ http://link.kntoosi.com/

لینک لغت همکلاسی به هدف تبادل لینک شروع به کار کرد

همکلاسی، سایت گروهی دانشجویان دانشگاه صنعتی خواجه نصیر است.

//////////////////////////////////////

تبادل لینک با سایت ها و وبلاگ های دیگر چه مزایایی دارد؟

تبادل لینک معامله ای است که بین دو سایت یا وبلاگ انجام می پذیرد، معامله ای که به سود هر دو طرف است، تبادل لینک مستقیما در افزایش بازدید تاثیر دارد اما

تاثیر غیر مستقیم آن در افزایش بازدید به مراتب مهم تر و پایدار تر است!

هر چه تعداد سایت ها و وبلاگ هایی که به سایت شما لینک می دهند، بیشتر شود، رنک یا رتبه سایت شما در گوگل بالاتر می رود، همانطور که میدانید گوگل

پربازدیدترین سایت دنیاست و روزانه میلیون ها نفر در آن به جستجوی مطالب مورد نظر خویش می پردازند!

وقتی ما واژه ای مانند "ایران" را در گوگل سرچ می کنیم، گوگل از میان هزاران سایت موجود که در آنها واژه ی "ایران" به کار رفته است، سایت

هایی را در صفحه ی اول نمایش می دهد که رتبه ی بالاتری داشته باشند!

بنابراین اگر مایلید که گوگل سایت شما را به افراد بیشتری معرفی نماید، نه تنها با همکلاسی بلکه با سایر سایت ها و وبلاگ ها نیز تبادل لینک کنید، مهم نیست که

سایت یا وبلاگ مورد نظرتان پربازدید است یا کم بازدید، مهم آن است که قرار گرفتن لینک سایت شما در آن، باعث می شود که به صورت غیر مستقیم از گوگل بازدید جذب

کنید!

http://link.kntoosi.com

زهره یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 12:42 ق.ظ http://golesorkh.parsiblog.com/

سلاملکم!

سلام گلی ..

هفت رنگ یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 08:44 ق.ظ http://7rang.ir/counter/

با سلام

سیستم شمارشگر هفت رنگ ، شمارشگری با امکانات جالب

به 2 صورت فلش و متنی

هم برای مشاهده آمار بازدید وبلاگتان و هم برای بالا بردن زیبایی آن

با تشکر

ساقی کوثر یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 10:00 ق.ظ

سلام صحرا جان!

منم میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر رو به همه خانوما و مادرا تبریک می گم.
میبینی صحرا جان! جشن ژیروزی ملت با چه روز زیبایی یکی شده؟ خدا رشکر...

سلام ایران جان
من هم بهت تبریک میگم.
آره خدا رو شکر همه چی باهم جور شده این روزها...
روزهای زیبا..

لینک لغت همکلاسی سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 04:28 ب.ظ http://link.kntoosi.com

آدرس شما به لغت ِ "بهارنارنج" لینک شد!
موفق باشید!

ممنون
شما هم موفق باشید

پریسا سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 08:44 ب.ظ http://baranobad.blogfa.com

سلام صحرا جون .

منم تولد فاطمه ی زهرا (س) رو تبریک میگم .

ممنونم که نسبت به شعرم لطف داشتی . اینقدم شکسته نفسی نکن همه میدونیم که خیلی بااستعداد و هنرمندی عزیزم .

پریسایی سلام
منم دوباره بهت تبریک میگم.
شعرت که واقعا قشنگ بود
ممنون از لطفت..

راضیه چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 08:36 ب.ظ

یاحق

سلام صحرای من ..قشنگم خوبی؟
دلم اینقده تنگیده بود واست که نگوووو..

خانومی کارت پستالات خیلی قشنگن ..
مثه همیشه .. من عاشق این رنگای جذاب زمینتم ..عالیه ..خانومی بابته تبریکت تشکر کردم توو کلبه .. اما بازم ممنون .. هیچ وقت نمیتونم مهربونیاتو فراموش کنم .. خیلی دوست دارم .. ایشالا همه ی کسانی که سر راهه زندگیت قرار میگیرن مثه خودت مهربون دلو پاک باشن .. قربونت برم خانوم خوشگله ..مراقب خودت باش خیلی ..

اطلاعیه :
بقیه دوستان از جمله زهره جونم .. پریسای خوبم و ایران گلم و بقیه دوستای گلم که وبلاگاشون پرشین و بلاگفا هست من شرمندشونم که نمیتونم وباشونو باز کنمو محبتاشونو جبران ..خیلی ببخشن .. والا این رایانه من گاهی به سرش میزنه .. خانوم خوشگلا مراقب خودتونو دلتون باشین ..

راضیه جون سلام
من خوبم تو چطور؟
ما بیشتر خانمی دلم شبرات یه ذره شده بود..
پوسترها که قابلی نداره باید سعی کنم روز به روز بهتر بشه.
تبریک هم که چیزی نبود. فقط تبریک تولد یه دوست خوب بود دیگه..ممنون از محبتت (خودت همک مهربونیاااا گفته باشم )
تو هم مواظب خودت باش زود به زود هم بیا باشه؟؟
درمورد کامپیوترت هم خیلی ناراحت نباش کلهم اجمعین عادتشونه !!

زهره سه‌شنبه 2 تیر 1388 ساعت 07:29 ب.ظ http://golesorkh.parsiblog.com/

سلام گلم...
خوبی خانومی؟
ممنون بابت کامنتت...
راستی عنوان پستم ؛ {در تب و تب امتخابات} بود...(امتحانات + انتخابات)

سلام
خوبم فعلا که بد نیستم البته اگه امتحانها بذارن!
جدی اسم پستت این بود؟! باور میکنی اصلا متوجه نشم!! اینقدر این امتحانها اعصاب آدمو قاطی میکنه که چشمام هم آلبالو گیلاس میچینه!!

علی چهارشنبه 3 تیر 1388 ساعت 06:58 ب.ظ http://fifawristing.parsiblog.com

سلام جناب صحرا سایت زیبایی دارید مخصوصا اون بالاش به من هم سر بزنی منت گذاشتی موفق باشی

علی آقا سلام
ممنون از لطفتون
اون بالایی هم فقط یه جور یادآوریه..
فرصت کردم میام حتما.

ساقی کوثر پنج‌شنبه 4 تیر 1388 ساعت 11:50 ق.ظ

سلام صحرا جان!
این روزا حالم خیلی بده. خسته ام! نگرانم! یه چیزی هست که نمیتونم بگم تو رو خدا دعا کن حقیقت نداشته باشه. دعا کن...دعا کن...
بهم سر بزن...یاعلی

ایران جان سلام
چرا اینقدر خسته و گرفته؟؟
این نگرانی بدچیزییه چند روز پیش همینجوری بودم تا مطمئن شدم چیزی نیست هزار بار مردم و زنده شدم...

زهره یکشنبه 7 تیر 1388 ساعت 02:46 ب.ظ

مررررررررررررررررسی خانومی...هزار بار:)/////////////حضور شما با تآخیرش هم مایه ی خوشحالیست...ممنون گلم که به فکر بودی/...منتظر کادو هستمااااااااا..آخه ندید می دونم خیلی خوشگله:) مواظب خوت باش و بازم ممنون (واااااااای من ساعت 4 امحان دارم مثلآ)

خواااااااااااااااهش
پس عذر تاخیر ما موجه شد نه؟؟
کادو هم چشم حتما میخواستم تا تولدت حاضرش کنمکه نشد اگه شد تا آخر هفته فقط امیدوارم همونیکه میخواستم بشه وگرنه مجبورم یه چیز دیگه بفرستم..
تو هم مواظب خودت باش.
خوووووووووووش به حال خودم که امتحانهام تموم شددد!!

پریسا چهارشنبه 10 تیر 1388 ساعت 10:41 ب.ظ

سلام صحرا جونم خوبی گلم ؟

من از همین جا به راضیه جون میگم که دلم براش یک ذره شده .

سلام پریسا جونم من خوبم . شما خو باش

پریسا جمعه 12 تیر 1388 ساعت 12:12 ب.ظ http://baranobad.blogfa.com

سلام آبجی صحرایی

ممنونت هستم عزیزم

سلام پریسای گلم
خواهش خانمی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد