بهار نارنج

زندگی خالی نیست؛مهربانی هست،سیب هست،ایمان هست،تا شقایق هست زندگی باید کرد.

بهار نارنج

زندگی خالی نیست؛مهربانی هست،سیب هست،ایمان هست،تا شقایق هست زندگی باید کرد.

:: عید مبعث مبارک. ::

« به نام خدا »  

______________

 عید بزرگ مبعث مبارک باد .   

  

نظرات 9 + ارسال نظر
زهره سه‌شنبه 30 تیر 1388 ساعت 12:50 ق.ظ

خوشگلههههههههههه

عیدت مبارک

عید تو هم مبارک.

پریسا پنج‌شنبه 1 مرداد 1388 ساعت 11:27 ق.ظ http://baranobad.blogfa.com

سلام صحرایی جون

عید مبعث مبارک عزیزم ...

ممنون بابت پوستر چشم نوازت ...

سلام پریسایی
عید تو هم مبارک ..
خواهش خانمی..

پریسا پنج‌شنبه 1 مرداد 1388 ساعت 11:29 ق.ظ http://baranobad.blogfa.com

من شکلک قلب رو انتخاب کردم نمیدونم چرا یک چیز دیگه شد تو کامنت بالایی . جالبه ها !

میم پنج‌شنبه 1 مرداد 1388 ساعت 01:38 ب.ظ

منم عید رو بهت تبریک میگم البته شرمنده دیر شد درگیرکارای دانشگامم آخه اگه خدا بخواد دارم فارغ التحصیل میشم

سلام عید شما هم مبارک.
فقط شرمنده این اسمتون درست ثبت نشده به جا نمیارم!!

ساقی کوثر دوشنبه 5 مرداد 1388 ساعت 01:12 ب.ظ

سلام صحرا جان!

خوبی؟ اعیاد شعبانیه مبارک!

دوباره بروزم. میای که؟!

ایران جان سلام
من هم این اعیاد رو بهت تبریک میگم.
حتما میام چند روز پیش هم اومدم ولی نشد کامنت بذارم.
الان خونه نیستم این سیستم هم بعضی سایت ها و بلاگها رو باز نمی کنه اگه راه داد که میام اگه نه که هر وقت رفتم خونه در اولین فرصت میام..
می دوستمت

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 8 مرداد 1388 ساعت 01:02 ق.ظ

سلام خوبین
وبلاگ قشنگی دارید اما
ی امای کوچولو داره نمی دونم به وبلاگتون سر میزنین یا نه
اخه ...

سلام
خوبم ممنون.
مرسی از نظرتون. اره سر میزنم چطور؟ اگه منظورتون دیر لود شدنشه که هر کاری میکنم که حجم پوسترا بیاد پایین ولی بازم سنگینه. بازم میگردم یه قالب سبکتر پیدا کنم شاید بهتر شد اگر هم منظورتون چیز دیگه ای بود لطفا بگید...

پریسا پنج‌شنبه 8 مرداد 1388 ساعت 06:26 ب.ظ http://branobad.blogfa.com

سلام گلم . آپم .

سلام
الان میام ..

ساقی کوثر چهارشنبه 14 مرداد 1388 ساعت 02:42 ق.ظ

سلام صحرایی! خوبی؟

میلاد میراث تمام انبیاء مبارک!

وبلاگ "میراث محمد(ص)" بروزه. منتظر حضور قشنگ دوست نازنینم هستم

سلام ایران جانت
خوبم ممنون عزیزم
من هم بهت تبریک میگم.
حتما حتما الان میام..

زهره چهارشنبه 14 مرداد 1388 ساعت 02:25 ب.ظ http://golesorkh.parsiblog.com/

سلام صحراجونی
خوبی؟
من الکی الکی به روزم

فردا صبح روز از نو رو ببین!

زهره گلم سلام
خوب باشی من خوبم..
الکی الکی یعنی چی؟؟!!!
فدا صبح که همین الان باشه هم حتما دیشب تا حالا درست نخوابیدم!!
الان هم دیگه قسمتهای مربوطه تموم شد . عالی بود...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد