بهار نارنج

زندگی خالی نیست؛مهربانی هست،سیب هست،ایمان هست،تا شقایق هست زندگی باید کرد.

بهار نارنج

زندگی خالی نیست؛مهربانی هست،سیب هست،ایمان هست،تا شقایق هست زندگی باید کرد.

:: دخترم ::

این پست تقدیم به همه دخترای گل ایران زمین.

دخترا سیب گلابن ............. مثل برفن مثل آبن

 

 

نظرات 25 + ارسال نظر



سلام
اگر میخواهید این امکانات را رایگان داشته باشید
1- صفحه خانگی _HomePage_شدن خودکار >بدون اجازه< صفحه وبلاگ شما در مرورگر های بازدیدکنندگان
2- عوض کردن نام وبلاگ خود به نام کوتاه و دلخواه با پسوند داتکام
33IR.Com.نام وبلاگ خود.Www
3- امکان معرفی وبلاگ شما توسط بازدید کننده ها به یکدیگر
4-نمایش آمار وبلاگ شما از قسمت کنترل پنل سایت
برای این کار
به سایت
WWW.33IR.Com
بروید و یک نام کوتاه در صفحه اول انتخاب کرده و در صفحه بعد فرم را پر کرده و آدرس وبلاگ خود را صحیح وارد کنید و مراحل را تا آخر بروید

در آخر آدرس جدید خود را به دوستان خود بدهید یا تبلیغ کنید تفاوت بازدید کننده ها رااحساس خواهید کرد


زهره جمعه 14 تیر 1387 ساعت 11:27 ق.ظ http://golesorkh.parsiblog.com

آخیییییییییییییی
خیلی نازههههههههههههه

خودمونیمااااااااا ..خیلی هنرمندی صحرا جوووووووووووووووووونی
(بووووس)

زهره جون مرسییییییییییییییییی (دو تا بوس)

الله اکبر جمعه 14 تیر 1387 ساعت 12:04 ب.ظ http://allah3000.blogfa.com

بسم الله
سلام دل نوشته ها عکسها خیلی زیباودلنشین بودندامشب ساعت2یکی اززیباترین پستم بروزم ومنتظرحضورسبز دوستان عزیزکه تاحالا مرایاری نمودند منتشکرم دوروزشهرستان می رم اگه خدابخواد برمی گردم
عطر خوشت بباغ من امده ای
سمت شب بی چراغ من امده ای
دستان پر از مهر تو را می بوسم
بادسته گلی سراغ من امده ای
................سلام عزیز صمیمی بزرگوار
من هم از محبت ولطف ومحبت بی در یغ شما سپاسگزارم
التماس دعا

سلام
ممنون از حضورتون حتما میام.

راضیه جمعه 14 تیر 1387 ساعت 01:46 ب.ظ http://kolbeyedelam.blogfa.com

سلام سلام

صحرایی به به ... بابا هنرمند بابا طراح بابا گرافیست ....
قربونت ... سلیقتم مثله خودم (نیشخند) عالیه ...

از خدا میخوام خودش یار تو باشه
گرد خوشبختی روی موهات بپاشه ............... بپاشه .... بپاشه ..

قربونت نازنین ... بوس چقدی ؟؟؟ گندهههههههههههههههههه ...

راضیه جون جدی سلیقه من مثل تو خوب بود؟؟!! نه بابا!!
ببین یه کم دیگه تعریف کن آخه خوشم میاد ازم تعریف بشه (نیشخند)

هستی جمعه 14 تیر 1387 ساعت 05:46 ب.ظ http://zendegivama.blogfa.com

سلام صحرا جون پستت زیبا بود
موفق باشی

سلام
هستی جان ممنونم.

ندا کشاورز جمعه 14 تیر 1387 ساعت 09:45 ب.ظ http://nmka.blogfa.com

سلام عزیزدلم
خوبی؟
بسیار زیبا و هنرمندانه
دستمریزاد

به ندا خانم سلام
مرسی از نظر خوبت.

بهار شنبه 15 تیر 1387 ساعت 07:01 ق.ظ

به نام حی و سبحان
سلام می دونی چه خبره ...نشنیدی ....تولد صحراست دیگه...[نیشخند]
سلام صحرا جونم خوبی...تولدت فراوان مبارک [بوسه][گل] ایشالله که جشن 200000000 سالگی ات رو بگیری....[بوسه] [گل] برات بهترین ها رو آرزو می کنم.....[بوسه] [گل]

سلام
بهار جان ممنون از تبریکت عزیزم.
(گل) (گل) (گل)

سمیرا شنبه 15 تیر 1387 ساعت 10:43 ب.ظ http://asemoonefasleparvaz.blogfa.com

سلام به صحرا جان
ممنون نازنین که اومدی خوشحالم کردی. من لینکت میکنم، در ضمن اینکه من کجایی هستم بماند!!!!!!نههههههه (این- نه با خنده-برای فکرای غلط بود)حالا به موقعش برات میگم .
آهان !!!!!!راستی با اینکه تولدت گذشته ولی حالا تبریک ما رو هم پذیرا باش دیگه یعنی متولد 65 هستی دیگه ؟نه؟یا 66؟
بازم بیا اونورا (البته میخوام تغییرش بدماز قالب گرفته تا خود نوشتنش)
لبخندmer30

سلام به سمیرای عزیز
ممنون از تبریکت و لینکت من هم لینکت می کنم.
آره من متولد ۶۵ هستم.
منتظر تغییرات وبت هستـــــــــــــــــــــــــم.

طیب یکشنبه 16 تیر 1387 ساعت 01:23 ق.ظ http://cartpostaleto.blogfa.com/

سلام
ممنون نظر دادی
کارت قشنگ بودند می تونن زیبا ترن بشن با کمی سلیقه بیشتر
موفق باشی
بای

سلام
ممنون که اومدید دارم سعی می کنم کارم هر روز بهتر بشه.

سلام خوبین ؟
ممنونم که اومدین...واقعا وبلاگتون قشنگه...اونم با کارای قشنگتون
ایشالا همیشه همه جا موفق باشین
شما اگه مایل بودین میتونین با ما همکاری کنین
فقط نه الان...چون قراره یه سایت راه بندازم
اگه دوست داشتین آخر تابستون حدودای ۲۰ شهریور به شماره ای که توی وبلاگ هست زنگ بزنین... .
البته اگه دوست داشتین...اجباری نیست
امیدوارم همیشه خوش باشین ... تا بعد بابای

آقای امیر سلام
ممنون از نظراتتون و دعوت همکاریتون.
منتظر راه اندازی سایتتون هستم شاید اومدم نمی دونم باید ببینم چی میشه.

دفتر عشق یکشنبه 16 تیر 1387 ساعت 02:38 ق.ظ http://www.daftareshghe.blogsky.com

خیلی آرامم ،از اینکه در کنارمی خوشحالم !


اینک که دستان گرمت درون دستهای من است ، سرت بر روی شانه های من است

شاید چشمهای خیسم را نبینی اما میتوانی حس کنی که شانه هایت خیس است!

سلام
دفتر عشق بروز شد
منتظر حضور گرمت میباشم
شاد باشی
[گل][گل][گل]

سلام
مرسی که خبرم کردید .
مثل اینکه بازم یه پست عالی دیگه دارید .حتما میام.

سلام

وب خوب و جالبی داری ولی مطلب یه خورده کمه طراحهاتم قشنگه ولی کمی حجم عکسها رو بیار پایین تا سر عت لودش بالا بره من طراح : علی از کارت پستال چند تا آپ کردم برو ببین راستی اینم آدرس وب خودم خوشحال میشم یه سر ی بزنی موفق باشی...

سلام
ممنون از حضور و نظرتون.
این وب رو بیشتر برای ارائه کارام و اینکه در زمینه طراحی با نظر دوستانی مثل شما پیشرفت کنم ایجاد کردم برای همین هم مطلب زیادی نداره.
حجم عکسها رو با هر روشی که بلدم کم می کنم تا زودتر لود بشن برای همین هم یه کم کیفیتشون میاد پایین.
حتما بهتون سر میزنم.

زینب یکشنبه 16 تیر 1387 ساعت 01:16 ب.ظ http://www.zeynab2.blogfa.com

سلام دوست من ممنون که به من سر زدی.وبلاگ جالبی داری.امیدوارم موفق باشی.
من قراره به اپم اگه خواستی به منم سر بزن.ببین با تبادل لینک موافقی؟اگه اره منو لینک کن و بهم اطلاع بده تا منم تو رو لینک کنم.
بای

زینب جان سلام
ممنون که سر زدی. موافقم من لینکت می کنم.

امیرحسین یکشنبه 16 تیر 1387 ساعت 02:09 ب.ظ http://www.iranika.info

سلام ، چه عجب !
خیلی منتظرت بودم هاااااا !
تو تابستون اگه خدا بخواد فرصد بیش تری دارم و بیش تر میام .

سلام
من یه چند ماهی نبودم اما از وقتی که اومدم و دوباره اینجا رو هم راه انداختم شما رو ندیدم پس شما هم چه عجب!!!

ایران یکشنبه 16 تیر 1387 ساعت 07:47 ب.ظ

سلام

سلام به ایران عزیز

راضیه دوشنبه 17 تیر 1387 ساعت 12:23 ب.ظ http://kolbeyedelam.blogfa.com

سلام صحرا جونی

قربونت برم از تعریف خوشت میاد ؟؟؟ باشه ... پس شروع میشه ...

گفتم سلیقت توپه ... مهربونی ... نانازی ... گلتر از گلی ... (ادامه دارد) ....

خوشگلم من به روزم .... دوست دارم چند تا ؟؟؟؟‌ به اندازه ی تمومه زمینو اسمون ...

بووووووووووووووووووس گندهههههههههههه تر از گندددددددددددده

سلام راضیه خانم
بابا من یه چیزی گفتم تو چرا جدی گرفتی؟؟!!‌بسه دیگه می ترسم زیاد بشه سردیم کنه!!!
دوست دارم اندازه همه ستاره های آسمون.

پریسا دوشنبه 17 تیر 1387 ساعت 01:12 ب.ظ http://baranobad.blogfa.com

سلام خواهری . ایشالا که خوب و خوش و سلامت باشی .
مرسی بابت پوستر خوشگلت . چه دختر نازیه .
خیلی دوستت دارم سیب گلاب نازنین .

سلام پریسای خوبم چه عجب ما شما رو زیارت کردیم!! حالت بهتره؟؟
خواهش میشه قابل شما رو نداشت.

راضیه سه‌شنبه 18 تیر 1387 ساعت 02:54 ب.ظ http://kolbeyedelam.blogfa.com

سلام سلام

باب قالب جدید ... چقدر توپه ... رنگش خیلی قشنگه ... از قالب قبلی خیلی خوشگلترو جذابتره ... مبارک باشه خانومی ..... خیلی خوش سلیقه ای گفته بودم مثله خودم میمونی دیگه ..... بوووووووووووووووووسسسسس صحرا جونی

سلام راضیه جوووووون
جدی خوشگله؟؟ من فکر می کردم یه ذره تیره باشه خواستم زود عوضش کنم اما حالا به خاطر تو میذارم یه مدتی بمونه.
یه ماچ آبدار ...

زهرا (زائر فردا) سه‌شنبه 18 تیر 1387 ساعت 08:56 ب.ظ http://majid-akhshabi-27.blogfa.com

سلام صحرا جان دلم برات خیلی خیلی تنگ شده بود
اصلا منو یادت میاد؟
نه؟
چیکار میشه کرد روزگار دیگه
خیلی خیلی دوستت دارم

سلام زهرا جان
مگه میشه دوستامو فراموش کنم؟؟ نه همیشه به یادت بوده و هستم.
دوست دارم فراوووون

زینب سه‌شنبه 18 تیر 1387 ساعت 11:14 ب.ظ http://www.zeynab2.blogfa.com

سلام دوست من
من اپیدم منتظرحضور پر مهرتم در کلبه تنهاییم
در پناه حق

سلام زینب جان
الان میام پیشت.

زهرا (زائر فردا) چهارشنبه 19 تیر 1387 ساعت 12:04 ب.ظ http://majid-akhshabi-27.blogfa.com

ممنون صحرا جان

نمی دونستم ۲تا وبلاگ دیگه هم داری فقط اون وبت رو می شناختم که تعطیل کردیش واگرنه زودتر میومدم

زهرا جان سلام
خوش اومدی عزیزم. دیر و زود نداره خوشحالم که اینجایی.

راضیه چهارشنبه 19 تیر 1387 ساعت 03:30 ب.ظ http://kolbeyedelam.blogfa.com

سلام سلام
صحرا جونی خوب فکر کن عزیز درباره ی تست ...
نه به نظره من قالب نه تیره ی تیره ی نه روشنه روشنه ... در ضمن وبلاگی با این رنگ کمتر دیدم یا اصلا؛ میشه گفت ندیدم ... به خاطره همین جذابه برامممممم ..
خانوم خوجله اسمتو کامل ننوشته بودی نوشته شده بود (ص) همین .... ولی چون ادرسه وبلاگت بود فهمیدم تویی و اسمتو کامل نوشتم خانومی با اجازتون ...
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
boooooooooooooooooooooooooooooooooooooos
boOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoS
BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUS
‌BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS

تنوع از ما انتخاب از شما .... (نیشخند) (خنده) (خنده ی فراوون) و در آخر (قش کردن ) ‌ََََ‌‌‌‌‌‌‌‌

سلام به راضیه خانم گل
جدی اسمم رو صاد خالی نوشته بودم؟؟!!! ببخشــــــــــــــید... آخه من یه بار خواستم اسمم رو بنویسم اشتباهی فقط ص نوشتم بعد موند توی این خط اسمها حتما اشتباهی اون رو OK کردم. ممنون که درستش کردی...
اوووووووه بابا تنوع!! ... بابا خلاقیت !! ...
چقدر انواع مختلف!! ...
حالا کدومو انتخاب کنم؟؟ نه همه اش رو باهم می خوام...
مواظب باش می ترسم با این همه خنده یه وقت از روی صندلی بیفتی و ولو بشی کف اتاق !!!
من هم با خنده های تو کلی خندیدم....

ابی اسمونی( سمیرا) چهارشنبه 19 تیر 1387 ساعت 07:12 ب.ظ http://asemoonefasleparvaz.blogfa.com

سلام صحرا جون مون از لطفت همچنان منتظر باش اگه زحمتی نیست(نیشخند)
فضولیه اگه برای بیشتر اشنا شدن بدونم چی میخونی تو کدوم دانشگاه؟
مرسی

سمیرا جان سلام
من هنوزم منتظرم...
درمورد سوالت باید بگم از اونجایی که رشته های دانشگاهی رشته تحصیلیم رو دوست نداشتم درست حسابی درس نخوندم که برم دانشگاه با این که خییییییلی دوست دارم. اما عشق و علاقه ام کامپیوتره و می خوام هر جوری شده کامپیوتر بخونم.

م.یعقوبی پنج‌شنبه 20 تیر 1387 ساعت 02:39 ق.ظ http://www.ttbs.persianblog.ir

با دو تا پست مستمر به روزم .یه نقد از ترانه قبلی ودم بهمراه یه مقاله کوتاه درباره موسیقی و ترانه + یه ترانه جدید . منتظرم بیای و با نظرت منو سر به راه کنی !

در ضمن اگه واست ممکنه منو در مورد چگونگی پیدایش گونه محاوره تو ادبیات فارسی و رویش ترانه راهنمایی کن!
ممنو ن

سلام مرسی که خبرم کردید . به محض اینکه فرصت کنم میام.

مهدی گلکار جمعه 21 تیر 1387 ساعت 04:30 ب.ظ

amir_dj_ahr_1990@yahoo.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد