بهار نارنج

زندگی خالی نیست؛مهربانی هست،سیب هست،ایمان هست،تا شقایق هست زندگی باید کرد.

بهار نارنج

زندگی خالی نیست؛مهربانی هست،سیب هست،ایمان هست،تا شقایق هست زندگی باید کرد.

..:: مجید اخشابی ۲ ::..

سلام

این هم پست جدید من :


این متنو دیشب توی یه مجله خوندم خیلی خوشم اومد گفتم واسه شما هم بیارم. از این به بعد هر مطلب جالبی که گیر آوردم پایین پستها میذارم برای کسایی که میخوان بلاگ مطلب هم داشته باشه.

خدا رو دوست دارم چون: با هر  user name که باشم منو connect می کنه.

خدا رو دوست دارم چون : تا خودم نخوام منو d.c نمی کنه.

خدا رو دوست دارم چون : با یه delete هر چی گناه کردم پاک می کنه.

خدا رو دوست دارم برای : این همه freind که برام add می کنه.

خدا رو دوست دارم برای : این همه wallpaper که update می کنه.

خدا رو دوست دارم چون : با این که بدم ولی منو boot نمی کنه.

خدا رو دوست دارم چون : همه چیزمو می دونه ولی send to all نمی کنه.

خدایا دوستت دارم.

نظرات 9 + ارسال نظر
راضیه پنج‌شنبه 20 تیر 1387 ساعت 11:43 ق.ظ http://kolbeyedelam.blogfa.com

سلام سلام

هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
این دفعه من اولماااااااااااااااااااااااا

دیدی فقط تو اول نمیشی ... مثه این بچه ها که میخوان دله همو بسوزونن ..... دلت بسوزه (خنده)

صحرایی بابته اسم مشکلی نیست خانومی پیش میاد دیگه ...
خانومی تمومه بوسه ها تقدیم تو که توو پست قبلی گذاشتم ... با سریه جدید بوسه ها میام خدمتتون(نیشخند)
گفته بودم پوسترت شبیه میکسه آلبوم گمگشته ی بعضیاست (مجید آقا) در ضمن اون جمله ها چقدر قشنگ بود ... واقعا؛ قربونه خدا برم ... راستشو بخوای من توو یاهو خیلی از الطافه خدارو حس کردم ... با وجوده اینکه الان دیگه محیطه چت محیطه مزخرفی شده اما من به کسایی برخورد کردم که اصلا؛ انگار خدا خواسته باهاشون ارتباط برقرار کنم ... با افرادی که تنها بودن اما خیلی خخوبو مهربون ... افرادی که شاید نظراتشون با من کمی متفاوت بود اما وقتی دلیله منطقی میشنیدن قبول میکردن از ته دلشون ... من حتی با یکیشون اینقدر صمیمیم که فکر میکنم برادرمه ... البته سو تفاهم نشه .. همین سامان اقا یکی از دوستای یاهوست ... که نماز خون نبود اما با صحبتای من و کمک خدا تونست نمازشو مرتب بخونه ...راستشو بخوای گاهی که فکر میکنم میبینم چقدر تصادفی با یه سری از دوستا اشنا شدم انگار خدا میخواست که من باهاشون روبه رو بشم و نظراتشونو عوض کنم ... نمیدونم چه حکمتی بوده والا .............
خوب زیاد حرفیدم ... قربونت برم ... قربونه حکمته خدا هم برم ... راستی از حضوره همیشگیت در وب ممنون خیلی دوستت دارم ....... بوووووووووووووس

سلام راضیه جون ایشاالله همه جا اول باشیییییییی .
آره پوستره یه جورایی میکس آلبوم شده...
اون جمله ها که من یکی واقعا خوشم اومد.نه این چه حرفیه ما به شما اطمینان داریم.راستش من هیچ وقت تا حالا توی چت رومها وارد نشدم (چه پاستوریزه نه؟؟!!) ولی چه قدر خوب میشد اگه همه مثل تو اینجور سالم از این امکان استفاده می کردند.
راستی حرفات خییییلی خوبه دیگه نگی زیادی حرفیدم ها!!

پریسا پنج‌شنبه 20 تیر 1387 ساعت 12:30 ب.ظ http://baranobad.blogfa.com

سلام خواهری

خوبی گلم ؟

به به عجب پوستر قشنگی !!! بابا ایول ! کارت درسته دیگه !!!

تازه خوانندش هم خیلی کاردرست و با کلاسه .

مرسی .

پریسا جووون سلام
من خوبم تو خوبی؟
قابلی نداشت عزیزم. آره خواننده اش که خودش آخر هر چی با کلاس و کاردرسته. واقعا حرف نداره.

ابی اسمونی( سمیرا) پنج‌شنبه 20 تیر 1387 ساعت 06:05 ب.ظ http://asemoonefasleparvaz.blogfa.com

سلام صحرا جونم ،ممنون .که همچنان منتطری (چشمک)حالا بیا تو وبلاگ جدید یه چیزی نوشتم ببین قشنگه البته به پای شما که نمیرسه ولی حالا دل نشکون بیییییا.....
امید وارم در تمام مراحل موفق باشی .
قربانت سمیرا (i miss you)

سلام الان شیرجه میام پیشت.

ابی اسمونی( سمیرا) پنج‌شنبه 20 تیر 1387 ساعت 06:16 ب.ظ http://asemoonefasleparvaz.blogfa.com

صحرا نا نازی نههههههههه هنوز وبلاگم جدید نشده ولی یه مطلب جدید گذاشتم (بالا)
چرا ؟صحرا اول که اومدم اینجا مثل یه دفتر باز میشد منظورم قالب وب ولی بعد که اومدم فضا زرشکی شد ؟نه اون زرشکی ها !!!
خواستم بدونی از نظر من قالب قبلی قشنگتر و perfect بود .

سمیرا جون هرکسی نظری داره ولی من گفتم یه قالب ساده تر بذارم که وبلاگ زودتر بیاد بالا. حالا یه چند وقتی این باشه بعد دوباره عوضش می کنم.

راضیه شنبه 22 تیر 1387 ساعت 11:52 ق.ظ http://kolbeyedelam.blogfa.com

بوووووووووووووووووووووووووس

سلام ....

دوست دارم ...............ر)در مرحله ی ابراز وجوووووووود...

BووووووووووووووووووووووووووS

سلاااااام
دوست دارم اندازه همه انواع و اقسام بوسهات (چشمک)

میخوام الان سلام ننویسم چون این چندیمین سلامیه که دارم تایپ میکنم ، ممنون صحرای گلم مرسی که اومدی حالا کجاشو دیدی میخوام تو وبلاگ جدید یه کارایی بکنم که ..................
راستش یه چیزی بگم ناراحت نمیشی؟ نمیدونم چرا من همش دلم میخواد بهار نارنجو روشن ببینم اصلا تو ذهنم م روشن میبینمش (خجالت)(لبخند)
اهان !!!!!!!!این البومی که راضیه ازش حرف میزنه مال کدوم البوم ایشون هس هان ؟

سمیرا جون خواهش میشه عزیزم...
چشم به خاطر دل شما یه چند روز دیگه قالبو عوض می کنم.آخه اصلا بهارنارنج آدمو یاد روشنی میندازه.
آلبومی که راضیه میگه هم همین گمگشته از آقای اخشابیه دیگه که روی پوسترم از هر ترانه یکی دو بیتش رو نوشتم.

مهدی==دفتر عشق یکشنبه 23 تیر 1387 ساعت 02:21 ق.ظ http://www.daftareshghe.blogsky.com

راهی که باید برویم را رفتیم ، اشکهایی که باید از غم دلتنگی و دوری میریختیم ، را

ریختیم ، سختی هایی که باید در لحظه های عاشقی میکشیدیم ، را کشیدیم ، هنوز هم

راه نفسگیری تا پایان مانده است !


هر چه بود از تاریکی گذشتیم ، عاشق ماندیم و عاشقانه به پای هم نشستیم!


روشنایی نزدیک است عزیزم ، آن کلبه دور خانه عشق است !

سلام
دفتر عشق بروز شد
منتظر حضور گرمت میباشم
دفتر عشق هر سه روز یک بار اپدیت میشود
موفق باشی [گل][گل][گل]

چه متن زیبایی بود.الان میام که کاملشو بخونم.

گلی یکشنبه 23 تیر 1387 ساعت 03:03 ب.ظ http://www.majidakhshabijoon.blogfa.com

سلام
متن خیلی قشنگی بود
پوستر هم که دیگه حرف نداره
این مدت هرچی خواستم توی وبلاگ گروهی کامنت بذارم و بابت پوستر تشکر کنم نشد
می گه وارد کردن متن پیام الزامیست
انگار نه انگار که من یه طومار متن براش نوشتم:(
راستی این بهار نارنجت هم خیلی خوشگله هااااااااااا
دوست دارم یه عالمه
هرچی بگم بازم کمه
فعلا بابای

سلام گلی جان ممنون از لطفت. چشمات خوشگل میبنه عزیزم.
آخ آخ که وقتی این بلاگفا لج کنه و قاطی کنه حسابی ضدحال میشه.
من هم دوست دارم.

ابی اسمونی( سمیرا) دوشنبه 24 تیر 1387 ساعت 03:11 ب.ظ http://asemoonefasleparvaz.blogfa.com

سلام ،صحرا جونم مرسی آره آره (این الان یعنی از تفاهمی که داریم ذوق زده شدم ) بهار نارنج همه چیزش خوبه از خودشو شکلش بگیر تا شربتشو حتی وبلاگش .
ممنون که این کارو میکنی
راستی صحرا اهنگ وبلاگم بیا ببین پخش میشه یا نه ؟تازه گذاشتم .
راستی از اونجا که من اهنگا رو نمیشنوم وبلاگ تو اهنگ چی داره؟
به امید دیدار

سلام سمیرا جون من هم عین تو عاشق بهار نارنجم البته هر چیزی به جز شربتش!!
وبلاگ من که فعلا هنوز آهنگی نداره.شاید بعدا یه چیزی بذارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد