بهار نارنج

زندگی خالی نیست؛مهربانی هست،سیب هست،ایمان هست،تا شقایق هست زندگی باید کرد.

بهار نارنج

زندگی خالی نیست؛مهربانی هست،سیب هست،ایمان هست،تا شقایق هست زندگی باید کرد.

نیمه شعبان مبارک.

 « به نام خدای یگانه » 

عید بزرگ نیمه شعبان مبارک. 

چند روزه میبخوام آپ کنم اما این بلاگ اسکای قاطی کرده بود  و نمیشد عکس گذاشت تا امروز که درست شده.

 

 

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
راضیه شنبه 17 مرداد 1388 ساعت 07:59 ب.ظ

سلاممممممممممممممممممممممممممم
یه سلام خیلی بلندددددددددددددد ..
صحرا .. صحرا جونم خوووووووووووووبی؟
دلم برات هوارتا تنگیده بود ..
به خدا دست خودم نیست الانم که وبلاگتو باز کردم با یه بدبختی ای .. هی کن نات میشه ..چه خبرا ؟
خوش میگذره؟ راستی اون عکسی که بالا روو قالب وبلاگت گذاشتی کار خودته نه ؟ اگه کار خودته که خوشگله .. اگه کار خودتم نیس بازم خوشگله .. صحرا در ضمن نیمه شعبان مبارک گر چه یه کوچولو دیر شده .. این دو تا پوسترتم عالیه مخصوصا؛ دومیش .. اینو چند بار گفتم بازم میگم من عاشق این رنگای زمینه ی پوستراتم .. چقدر خوش سلیقه ای .. اخی یکم سبک شدم .. خانومی بعد از سالی اپیدم .. کلا؛ کلبمو یه خونه تکونی ای کردم .. تشریف بیارین .. دوست دارم ..

سلااااااااااااااااااااااااااااام
ببینم خوا ب می بینم یا بیدارم؟؟ خودتی راضیه؟؟!!!!
ما بیشتر دلمون تنگیده شده بود که حالا وا شد...
خوش باشی خانمی. بد نیست.. اره اون عکس بالایی رو خودم درستش کردم ولی گمونم باعث کاهش سرعت لود شدن شدهممنون از لطفت خانمی.
عید تو هم با تاخیر مبارک. اووووه چقدر تحویل گیری!!! ذوق مرگ میشمااا !!!
الان میام در کلبه ات که بازه ؟؟
اومدددددددددددم ..
می دوستمت

راضیه شنبه 17 مرداد 1388 ساعت 08:01 ب.ظ

هورا اول بودم کههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ..

ساقی کوثر سه‌شنبه 20 مرداد 1388 ساعت 01:27 ق.ظ http://www.mirasemohammad.blogfa.com

سلام صحرا جان! خوبی؟ هر بار میام باید چندبار کامنت بذارم تا بالاخره یه بارش ثبت بشه.
خوشحالم بالاخره موفق شدی عکسا رو روی وب بذاری! مبارک باشه!
من هم بروزم . خوشحال میشم دعوتم رو قبول کنی...یا علی

ایران جان سلام
شرمنده دیگه این وبلاگ من برای هر کسی یه جوری بازی در میاره!!!
آره بالاخره این سیستم بلاگ اسکای با ما راه اومد و تونستم پست بذارم.
با اینکه چند روز گذشته ولی حتما در اسرع وقت میام..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد