بهار نارنج

زندگی خالی نیست؛مهربانی هست،سیب هست،ایمان هست،تا شقایق هست زندگی باید کرد.

بهار نارنج

زندگی خالی نیست؛مهربانی هست،سیب هست،ایمان هست،تا شقایق هست زندگی باید کرد.

:: روز پدر::

« به نام خدا »

میلاد با سعادت حضرت علی (ع) مبارک باد.

سلام امروز با یه پست دو بخشی اومدم،

بخش اول:

تقدیم به همه پدران آسمانی که حضورشون گرمی و اطمینان همه خانواده هاست.

پدر عزیزم روزت مبارک.

 

 

بخش دوم:

تقدیم به دوست عزیزم "مریم " که پدر عزیزش رو توی این روزا از دست داده و تقدیم به همه اونهایی که جای پدرشون توی این روزها خیلی خالیه.

مریم جان درگذشت پدرت رو تسلیت میگم .

نظرات 20 + ارسال نظر
سونیا سه‌شنبه 25 تیر 1387 ساعت 12:48 ب.ظ

سلام.فقط می تونم بگم متاسفم.
مریم جون تسلیت میگم...

پریسا سه‌شنبه 25 تیر 1387 ساعت 02:26 ب.ظ http://baranobad.blogfa.com

سلام صحرا جون

دست گلت درد نکنه خواهری . این پوسترت هم مثل همیشه زیبا و قشنگ بود .

میلاد امام علی و روز پدر رو به شما و خانواده محترمتون و خصوصا پدر بزرگوارت تبریک میگم .

پریسا خواهر خوبم ممنونم.
من هم این روز رو به تو ، خانواده ات و پدر خوبت تبریک میگم.

پریسا سه‌شنبه 25 تیر 1387 ساعت 02:29 ب.ظ http://baranobad.blogfa.com

مریم جان تسلیت من رو هم بپذیر خانومی .

خیلی متاسف شدم ... خدا رحمتشون کنه .

راضیه سه‌شنبه 25 تیر 1387 ساعت 03:55 ب.ظ http://kolbeyedelam.blogfa.com

سلااااام

روزه پدرو تبریک بگم یا تسلیت...

خیلی ناراحتم بابته پدره مریم جان...

... امیدوارم وجوده پدره مریم تا همیشه در زندگیشون حس بشه ...



روزه میلاد امیر خوبیها بر همگی مخصوصا؛ پدرای گل مبارک..
بوووووووووووووووووووووووووووووووووس

راضیه جان سلااااااااااام
آره همه مون ناراحتیم آخه توی یه روزی هم بود که ...

من هم این روز رو دوباره تبریک میگم.

... سه‌شنبه 25 تیر 1387 ساعت 04:38 ب.ظ

ایران سه‌شنبه 25 تیر 1387 ساعت 09:12 ب.ظ

سلام
میلاد آقای مردان امیر جوانمردان و مظلومترین مبارک باد. روز پدر مبارک!

امام علی (ع) :
شریف ترین صفات مومن « تغافل آگاهانه » است.

سلام
ایران جان ممنون از جمله زیبایی که نوشتی.

هستی سه‌شنبه 25 تیر 1387 ساعت 11:14 ب.ظ http://zendegivama.blogfa.com

سلام ممنون عزیز ببخشید دیر اومدم کامپیوترم خراب بود
منم روز پدر را به همه ی باباها تبریک می گم
موفق باشی

سلام
هستی جان ممنون که اومدی نه خیلی هم دیر نیست.

ابی اسمونی( سمیرا) چهارشنبه 26 تیر 1387 ساعت 12:25 ق.ظ http://asemoonefasleparvaz.blogfa.com

واقعا نمیدونم چی بگم روز پدر و با اجازه از مریم نازم اول به تمام پدرای خوب و زحمت کش تبریک میگم و بعد به مریم عزیز بابت پدر بزرگوارش تسلیت میگم و جدا خیلی ناراحت شدم خیلی !

سمیرا جان ممنون از حضورت.

گلی چهارشنبه 26 تیر 1387 ساعت 12:15 ب.ظ http://www.majidakhshabijoon.blogfa.com

سلام
صحرا جان بابت پوسترها ممنون.
امروز باز هم توی وبلاگ رسمی برای امتحان چندتا گل و ... گذاشتم
اما فایده نداشت:(
نمی دونم شاید تو پست های بعدی مشکلم حل بشه...
عیدتون مبارک
فعلا بابای

سلام
گلی جان عید تو هم مبارک انشاالله به زودی بلاگفا دست از لجبازی باهات برداره و بتونی کامنتات رو بذاری.

مهدی--دفترعشق چهارشنبه 26 تیر 1387 ساعت 12:16 ب.ظ http://www.daftareshghe.blogsky.com

ولادت امام اول شیعیان جهان مولای متقیان حضرت علی (ع)
و روز پدر را به شما و همه پدران عزیز تبریک و تهنیت عرض
می نمایم![گل][گل][گل]


یک نگاه ، یک دنیا احساس ، غوغایی درون قلبها !


نگاهی به وسعت قلب مهربان تو ، احساسی به قشنگی عشق ، و یک دنیای دیگر ،



آغازی دیگر !


آغازی با دو قلب عاشق ، به رنگ دوست داشتن به لطافت عشق !

سلام
دفتر عشق بروز شد
شاد باشید[گل][گل][گل]

سلام
ممنون از تبریکتون. کاش یه روز همه قلبای عاشق به عشقشون برسن.

ایران پنج‌شنبه 27 تیر 1387 ساعت 11:37 ق.ظ

سلام
یه مطلب می نویسم از کتاب کیمیای محبت :

دکتر حاج حست توکلی نقل می کند: روزی من از مطب دندان سازی خود حرکت کردم که جایی بروم سوار ماشین شدم میدان فردوسی یا پیش تر از آن ماشین نگه داشت جمعیتی آمد بالا سپس دیدم راننده زن است! نگاه کردم دیدم همه زن هستند. همه یک شکل و یک لباس! دیدم بغل دستم هم زن است! خودم را جمع کردم و فکر کردم اشتباهی سوار شده ام و این اتوبوس کارمندان است. اتوبوس نگه داشت و خانمی پیاده شد. آن زن که پیاده شد همه مرد شدند!
با اینکه ابتدا بنا نداشتم پیش شیخ ( شیخ رجبعلی خیاط ) بروم ولی از ماشین که پیاده شدم رفتم پیش مرحوم شیخ. قبل از اینکه من حرفی بزنم شیخ فرمود:
دیدی همه مردها زن شده بودند! چون مردها به آن زن توجه داشتند همه زن شدند!.
بعد گفت:
وقت مردن هر کس به هر چه توجه دارد همان جلو چشمش مجسم میشود. ولی محبت امیرالمومنین (ع) باعث نجات می شود.
چه قدر خوب است که انسان محو جمال خدا شود... تا ببیند آنچه دیگران نمی بینند و بشنود آنچه را دیگران نمی شنوند.
کیمیای محبت/ محمدی ری شهری/ صفحه ۱۶۴

سلام
ایران جان ممنون خیلی متن جالبی بود. من یه کتاب درمورد شیخ رجبعلی خیاط خوندم واقعا آدم عجیبی بوده.
کاش همه مون سعی کنیم به خدا توجه داشته باشیم همیشه همه جا...
ممنون از زحمتی که برای نوشتنش کشیدی.

ابی اسمونی( سمیرا) پنج‌شنبه 27 تیر 1387 ساعت 02:58 ب.ظ http://asemoonefasleparvaz.blogfa.com

سلام صحرایی خسته نباشی .دست گلیت درد نکنه (قالب ویلاگ و میگم)

سلام سمیرا خانم
مرسی حالا قالب خوب شد؟؟ روشن روشنه..

راضیه پنج‌شنبه 27 تیر 1387 ساعت 04:02 ب.ظ http://kolbeyedelam.blogfa.com

صحرا جون .. قالب جدید مبارک .. خوجله .. خوجله ...

مرسی خوجلی از خودته!!

گلی جمعه 28 تیر 1387 ساعت 02:21 ب.ظ http://www.majidakhshabijoon.blogfa.com

سلام
امروز تولد وبلاگمه یه مسابقه هم گذاشتم
خوشحال می شم بیاین و تو مسابقه ی من شرکت کنید
فعلا بابای

سلام
تولد وبلاگت مبارک الان شیرجه میام حاضر باش ... ۱ . ۲ .۳ اومدم!!

ایران شنبه 29 تیر 1387 ساعت 10:43 ق.ظ

سلام صحرا جان!
خواهش می کنم گلم! اگه اجازه می دی بازم از این مطالب می نویسم. یا علی

سلام ایران جان
البته چرا که نه. خوشحال میشم اگه بنویسی. مرسی.

مهدی..دفترعشق شنبه 29 تیر 1387 ساعت 11:49 ق.ظ http://www.daftareshghe.blogsky.com

عزیز دلم تویی ، مهربانم، همه هستی ام تویی !


عشق من تویی ، گل من، همه زندگی ام تویی!



تویی زیباترین گل در میان تمام گلها در گلستان باغ زندگی



تویی درخشانترین ستاره در میان تمام کهکشانها در آسمان زندگی



همدم من تویی ، بهترینم ، شیرینی لحظه هایم تویی!


همنفسم تویی ، زیباترینم، فرشته قلبم تویی!


سلام
دفتر عشق بروز شد
منتظر حضور گرمتون میباشم[گل]

سلام به محض اینکه فرصت کنم میام.

راضیه شنبه 29 تیر 1387 ساعت 03:03 ب.ظ http://kolbeyedelam.blogfa.com

سلام دخملی ... کم پیدایی ... داری رو به سوی ناپیدا شدن میریاااااااا..

خاخانومی اینجا امروز خیلی گرم کرده ... خداکنه سرد بشه وگرنه من از عرق میمیرم ...


بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

راضیه جوووون سلاااااام
نه همین دور و برام فقط بازم کارتم داره تموم میشه و از اونجایی که اوضاع جیبم حسابی بی ریخته نمی دونم چی کار کنم. آخه این کارای سفارشی هم که برای یکی انجام دادم هنوز نیومده حساب کنه حالا باید بشینم ببینم کی میاد...
اوه اوه تو که اونجایی از گرما شکایت می کنی پس ما چی بگیم!! واقعا این چندروزه هوا حسابی گرم شده.

سلام سلام به به این وبلگ دیگه روشنه روشنه به اسمش بیشتر میاد (خنده ناز).صحرایی اون گل رز بالا کوشش ؟
راستی چرا شربت شو دوست نداری ؟من از بین شر بتا یکی بهار نارنجو توس دارم یکیم (انگشت تو دهن ) پرتقال و البالو و اناناس و پرتقال ودیگه همین ..........
اهنگ وبلاگم پخش نمیشه (گریه)

سلام سمیرا جون
آره حالا دیگه روشن روشنه. اون گل رز که مال همون قالب قبلی بود. این قالبو انتخاب کردم چون گرافیک کمتری داره و زودتر بالا میاد.
نمی دونم شاید یه ذره از طعمش خوشم نمیاد ولی عاشق خود بهارش و گلش هستم.
دیگه چیزی دوست نداری بیاریم خدمتت؟؟!! (چشمک)
غصه نخور خیلی از وبلاگها آهنگ دارن ولی پخش نمیشه.

reza یکشنبه 30 تیر 1387 ساعت 12:08 ق.ظ http://www.lafeasheghi69.blogfa.com

ترانه ی زندگی منتظر حضور قشنگتون هست

سلام به محض اینکه فرصت کنم میام.

ابی اسمونی( سمیرا) سه‌شنبه 1 مرداد 1387 ساعت 11:43 ب.ظ http://asemoonefasleparvaz.blogfa.com

سلام صحرا الان اون جا حتما پزون پزونه دیگه چون این جا که نفس بالا نمیاد (له له) کولر گازی هم که قر بونش برم یه هووو یخ می زنیم .
اهان ده خواهر فهمیدم گل مال قالب دیگست .
اره ولی من دوست دارم اهنگ پخش بشه .

سلام آره والله اینجا حسابی آدم آب پز میشه!!
حالا اگه شد یه آهنگ هم میذارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد