بهار نارنج

زندگی خالی نیست؛مهربانی هست،سیب هست،ایمان هست،تا شقایق هست زندگی باید کرد.

بهار نارنج

زندگی خالی نیست؛مهربانی هست،سیب هست،ایمان هست،تا شقایق هست زندگی باید کرد.

:: جزیره دل ::

« به نام خدا »

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

نظرات 11 + ارسال نظر
راضیه دوشنبه 31 تیر 1387 ساعت 07:19 ب.ظ http://kolbeyedelam.blogfa.com

سلام ...

هوررررررررررررررررراااااااااااااااااااااااااااا

من اولم ...

خوشگل خانوم پوستر عالیه ... مخصوصا؛ متنش که من خیلی دوسش دارم ... ایشالا جزیزه ی دلت شلوغ نباشه اما پایدار باشه ...

بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

سلام
بابا راضیه جون تو که همیشه اولی.
من خودم این جمله رو یلی دوست دارم ...
می بوسمت..

گلی دوشنبه 31 تیر 1387 ساعت 08:38 ب.ظ http://www.onlypictures.blogsky.com

سلااااااااااااااااااااااام
خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وای من الآن فوق العاده خوشحالم
بالاخره مشکلم با کامنت های وبلاگ گروهی حل شد....
راستی جزیره ی دلت خیلی خوشگله...
ببینم اون صحرایی که توی تاپیک مجید اخشابی سلطان موسیقی ایران پیام میذاره خود شمایی؟؟؟؟
آخه منم امروز رفتم عضو شدم
دیدم اونجا مال آقای اخشابیه اما پر شده از نظرات مخالف به خاطر همین منم رفتم دعوا ؛)
وای خدا چه قدر حرف زدم
فعلا بابای

سلااااام
من خوبم تو چی؟؟ مثل اینکه خیلی هم خوبی.
تبریک میگم که بالاخره مشکلت حل شد!!
اگه منظورت اون سایت گروهیه آره خودمم تو هم اومدی اونجا پس باش جایی نرو تا بیام با هم حساب اون طرفو برسیم!!

هستی سه‌شنبه 1 مرداد 1387 ساعت 11:15 ق.ظ http://zendegivama.blogfa.com

سلام صحرای عزیز..
بسیار زیبا بود ای کاش اولین وآخرین یکی باشد
ممنونم
موفق باشی

سلام
آره کاش یکی باشه.

م.یعقوبی سه‌شنبه 1 مرداد 1387 ساعت 09:43 ب.ظ http://www.ttbs.persianblog.ir

سلام . با یه ترانه منتظر شنیدن نقد شما نشستیم...

سلام
اگه کارتم اجازه بده میام.

راضیه چهارشنبه 2 مرداد 1387 ساعت 03:22 ب.ظ http://kolbeyedelam.blogfa.com

BoOss♥♥BoOss♥ .............♥BoOss♥ ....♥BoOss♥....♥BoOss♥ ...♥BoOss♥........♥BoOss♥ ..♥BoOss♥..........♥BoOss♥ .♥BoOss♥...........♥BoOss♥ ...♥BoOss♥

…...♥BoOss♥ ....♥BoOss♥....♥BoOss♥ .............♥BoOss♥ .........♥BoOss♥ ...♥Bo

Oss♥...♥BoOss♥ .♥BoOss♥.......♥BoOss♥ ...♥BoOss♥......♥BoOss♥ ......♥Bo

Oss♥ ...........♥BoOss♥ ♥BoOss♥......*

راضیه جون مرسی چی کار کردی!!

ایران پنج‌شنبه 3 مرداد 1387 ساعت 08:09 ب.ظ

سلام
این هم چند مطلب دیگه از قول جناب شیخ رجبعلی نکوگویان:
اساس خود سازی توحید است. هرکس بخواهد ساختمانی بنا کند ابتدا باید زیرسازی او درست باشد. اگر پایه محکم و اساسی نبود آن بنا قابل اطمینان نیست. سالک باید سیر و سلوک خود را از توحید آغاز کند. نخستین سخن همه پیامبران کلمه لا اله الا الله بوده است. تا انسان حقیقت توحید را درک نکند و باور نکند که در وجود چیزی جز خداوند منشا اثر نیست و همه چیز جز ذات مقدس حق فانی است به کمالات انسانی دست نخواهد یافت. با درک حقیقت توحید انسان با همه وجود متوجه آفریدگار خواهد شد.

اگر بخواهی خدا تو را صدا خواهد کرد قدری معرفت پیدا کن و با او معامله کن.

وقتی می گوییم لا اله الا الله باید راست بگوییم. تا انسان خدایان دروغین را کنار نگذارد نمی تواند موحد باشد و در گفتن لا اله الا الله راستگو باشد. اله چیزی است که دل انسان را برباید. هر چیزی که دل او را ربود خدای اوست. وقتی می گوییم لا اله الا الله باید حیران او باشیم.

سلام
ایران جان ممنون از نوشته های زیبات. باید بشینم سر فرصت بخونم که درست و حسابی بفهمم چی گفته.

زهره جمعه 4 مرداد 1387 ساعت 02:10 ق.ظ http://golesorkh.parsiblog.com

سلام صحرا حووووووووون...
خیلی قشنگ بود خانومی..کلآ کارهاتو خیلی با سلیقه انجام می دی..من که کم کم دارم می رم توو کار حسودی و اینا...:)

مواظب خودت باش گلی..بوس.

سلام به زهره خانم گل
خواهش میشه عزیزم ... نه بابا هنوز خیلی راه دارم تا بشم یه طراح با سلیقه ... اوه اوه گمونم باید حواسم به خودم باشه نه!! (نیشخند)
می دوستمت...

آبی آسمونی(سمیرا) شنبه 5 مرداد 1387 ساعت 06:50 ب.ظ http://asemoonefasleparvaz.blogfa.com

سلام صحرا جونم باور کن من این جا کامنت گذاشته بودم (چشمک) کلک باشه حالا کامنت منو پاک می کنی؟
پوسترت خیلی جالبه من که خوشم اومد متنش هم قشنکه باور کن صحرا بری تو کار گرافیک بیشتر موفق میشی واااااااااااا

سمیرا جون سلام
کی؟؟‌کجا ؟؟ من ؟؟ راستشو بگم من تا حالا توی هیچکدوم از وبلاگهام کامنتی رو حذف نکردم که این دفعه دومم باشه!!‌
صبر کن برم ببینم کامنتتو پیدا می کنم...
.
.
.
ببین آخرین کامنتی که ازت دارم توی پست قبلی بوده که نوشته بودی زیر کولر گازی داری یخ می زنی نکنه توی همون حالت یخ زدگی کامنت گذاشتی؟؟!!! (چشمک)
از تعریفت ممنونم من دارم سعی میکنم طراحی و گرافیک رو به صورت حرفه ای یاد بگیرم اگه خدا بخواد دلم میخواد یه گرافیست حرفه ای بشم.

راضیه یکشنبه 6 مرداد 1387 ساعت 02:19 ب.ظ http://kolbeyedelam.blogfa.com

سلاااااام صحرایی

نمیدونم چرا اون بوسا اینطوری اومدن... خوب برا تنوع ...

به روزم ...

سلام
مهم نیست خودش یه جور متنوعه دیگه
الان میام پیشت.

زهره دوشنبه 7 مرداد 1387 ساعت 03:06 ق.ظ http://golesorkh.parsiblog.com

خوبی صحرا جون؟

من خوبم تو چطوری؟

گلی دوشنبه 7 مرداد 1387 ساعت 10:12 ق.ظ http://www.majidakhshabijoon.blogfa.com

سلام
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
صحرا جون پوستر ها عالی بود
من هنوز تو بهت به سر می برم
دختر تو چه جوری از اون دو تا عکس این پوستر ها رو درآوردی!!!!!!!!!!!
واقعا که استعدادت در زمینه گرافیک حرف نداره.......
من هنوز در شوک به سر مبیرم.....................................!!!!!!!!!!!!!!!!!
ـ!ـ!ـ!ـ!ـ!ـ!ـ!ـ!ـ!ـ!ـ!ـ!ـ!ـ!ـ!ـ!ـ!ـ!ـ!ـ!ـ!ـ!ـ!ـ!ـ!ـ!ـ!ـ!ـ!ـ!ـ!ـ!ـ!ـ!ـ!ـ!ـ!ـ!ـ!ـ!ـ!ـ!ـ!ـ!ـ!ـ!ـ!ـ!ـ!ـ!ـ!ـ!ـ
این که بالا دیدی نوار مغزی منه بعد از دیدن اون پوستر هاااااااااااااااااا
راستی به اون همه خشانت نیاز نبودهاااااااااااا با زبون خوش هم سرم میشه
چشم سعی می کنم اگه بازم خواستم مسابقه بذارم عکس هاش یه کم آسون تر باشه.....
اما خدائیش اگه عکس ها آسون بود که دیگه مزه نمی داد
اونوقت من دیگه اینجور ی بهت زده نمی شدم
شاید باورت نشه اما خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی کیف کردم از دیدن پوستر ها..............
در مورد گذاشتن پوستر هااااااااا هم فعلا فقط همین دوتا به دستم رسیده
انگاری مسابقه خیلی سخت بوده....
خودم هم یه دونه پوستر درست کردم که حالا دیگه در مقابل این پوستر ها روم نمیشه بذارم(چشمک)
اما هر وقت خواستم بذارم حتما بهت خبر می دم(بوس.........)
در مورد وبلاگ گروهی هم کاملا درکت می کنم
واقعا سخته که آدم بخواد یه چیزی رو تعریف کنه ولی نشه....
اما شما اگه از مدیریت وبلاگ بری شاید بتونی کامنت بذاری....!!!!!
امیدوارم مشکلش زودتر حل بشه.....
به نظرت واقعا این صفحه نظرات وبلاگ گروهی چه لذتی می بره از این که آدمو زجر بده....(نیشخند)
وای خدا چه قدر حرف زدم
برم دیگه
فعلا بابای (بوس....)

سلام
جدی خوب بودن؟ چه جوری درآوردم ؟گفتم که تا با هم جورشون کردم مردم!!(نیشخند)
پس من اول شدم توی فرستادن طرح نه؟! آره اگه عکسها راحت یود دیگه خیلی کیف نداشت.
منتظر دیدن پوسترت هستــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم بی صبرانه.
و اما وبلاگ گروهی که قربونش برم هر چند وقت یه بار باهام لج می کنه واقعا انگار خوشش میاد آدمو سر کار بذاره!! اما دیشب بالاخره موفق شدم کامنت بذارم!!

از هر چی که بگذریم سخن پوستر خوشتر است!!(نیشخند)
گذشته از شوخی خوشحالم که خوشت اومده البته اصلا فکر نمی کردم نوار مغزیتو اونجوری کنه.
منتظر خبرت هستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد