بهار نارنج

زندگی خالی نیست؛مهربانی هست،سیب هست،ایمان هست،تا شقایق هست زندگی باید کرد.

بهار نارنج

زندگی خالی نیست؛مهربانی هست،سیب هست،ایمان هست،تا شقایق هست زندگی باید کرد.

:: علی لهراسبی::

 

علی لهراسبی :

خواننده

کارشناس الکترونیک، مدیر شرکت تبلیغاتی ریحان فیلم

شروع خوانندگی از سال ۷۹ با تیتراژ سریال کلبه سفید

آلبوم ها :

دریایی ها ،‌مثلث

دیگر آثار:

خاطرات بهار، زندگی ادامه داره، زوج های موفق، محرمانه ، بوی عیدی، عبور شیشه ای ، پرستوهای عاشق و ...


سلام

این هم کیک تولد من واسه همه اونهایی که بهم تبریک گفتند اما چون می ترسم اسمی رو جا بندازم پس اجازه بدید اسم نیارم فقط از سه تا گل خییییلی تشکر کنم :

راضیه ، پریسا و زهره که حسابی منو شرمنده خودشون کردند.


 

نظرات 18 + ارسال نظر
پری دوشنبه 10 تیر 1387 ساعت 12:20 ب.ظ

سلام صحرا جون

تولد مبارک
مبارک
مبارک
تولدت مبارک

پری جان سلام و تشکر از تبریکت.

سروش عباسی دوشنبه 10 تیر 1387 ساعت 12:41 ب.ظ

سلام تولدت مبارک

سلام ، ممنونم.

بهاره دوشنبه 10 تیر 1387 ساعت 02:59 ب.ظ

سلام
میشه برای آقای بهنام صفاریان هم پوستردرست کنیداگه میشه دوتادرست کنید
خواهش میکنم آخه من خیلی دوسش دارم
ممنون میشم
خوشحالم که باوبت آشناشدم خیلی وب خوبی داری جدی میگم خیلی
بازم بهت سرمیزنم

سلام
بهاره خانم شدنی که میشه فقط چون من این بهنام صفاریان رو خوب نمیشناسم در نتیجه هیچ عکسی هم ازش ندارم اگه چند تا عکس که به درد پوستر بخوره برام بفرستی برات حاضر می کنم و میذارم.
این هم آدرس ایمیل من:
diyarearezoo_ma@yahoo.com

در ضمن من هم از آشنایی با شما خوشحالم.

خاله توران دوشنبه 10 تیر 1387 ساعت 04:24 ب.ظ http://tooranch.blogfa.com

سلام صحرا خانم عزیزم
اومدم تولد شمارو تبریک بگم انشاالله که سالهای طولانی عمر کنید .
براتون آرزوی موفقیت و شادی میکنم صحرا خانم عزیزم.
موفق باشید.

خاله توران عزیز ممنونم از حضور سبزت و تبریکت.
خوش اومدی عزیزم.

دفترعشق دوشنبه 10 تیر 1387 ساعت 05:28 ب.ظ http://www.daftareshghe.blogsky.com

سلام خوبی؟
ممنون از حضور گرمت
تولدت مبارک باشه
اپ با حالی بود
موفق باشی
دفتر عشق هم بروز شد
منتظر حضور گرمت میباشم
شاد باشی

سلام
ممنونم، به محض اینکه فرصت کنم میام.

محمد دوشنبه 10 تیر 1387 ساعت 07:28 ب.ظ http://www.asl2.blogfa.com

سلام دوست عزیزم
[گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل] [گل]
[گل] [گل]
[گل] [گل] [گل] [گل]
[گل] [گل]
[گل] [گل] [گل]
[گل] [گل] [گل]
[گل] [گل]
[گل] ممنونم که سر زدی [گل]
[گل] [گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل]
بازم بیا پیش ما

آقا محمد سلام
مرسی که اومدید.

نازیلا دوشنبه 10 تیر 1387 ساعت 08:01 ب.ظ

سلام
حالا هم اومدم تو وبلاگ خودت وب قشنگی داری گلییییییییییی
در پناه حق موفق باشی

نازیلا جان چشمات قشنگ میبینه خانومی.

راضیه دوشنبه 10 تیر 1387 ساعت 09:27 ب.ظ http://kolbeyedelam.blogfa.com

سلام خانومم...

به به اقا لهراسبی خوب هستین ؟؟؟

صداشو دوست دارم مخصوصا حسه غریبشو .... میمیرم واقعا چقدر قشنگ میخونه ...

بازم تولــــــــــــــــــدت مـــــــــــــــــــبارک ....

سلام راضیه خانوم گل
آره من هم صداش و کاراشو دوست دارم البته بعد از جناب اخشابی.
بازم ممنونم از تبریکت.

سلام صحرای عزیزم... بهار نارنج مهربون!

تـــــــولدت هزار بار مبارک گلم..

راستی من این شعریٌ که بالا نوشتی خیــــــــــــلی دوست دارم...
.. از چه دلتنگ شدی؟... دلخوشیها کم نیست...
.
.
.
اری.. تا شقایق هست زندگی باید کرد..


راستی ِ دوم: مــــــــرسی که اومدی پیشم عزیز دلم...

بازم تولدت مبارک... ایشالا ۱۲۰ ساله شی...

اهان.. در مورد اقای لهراسبی هم... چی بگم؟...
حس ِ قشنگی تو صداشونه... گوش میدم گاهی!

قـــــــــــــربونت برم... خدا پشت و پناهت...

سلام به بهار عزیز
اول بی نهایت تشکر از تبریکت.
دوم من هم این شعرو خیلی دوست دارم یه جور امید خوبی توش داره.
سوم اینکه اگه فرصت کنم و اجازه بدی بازم میام پیشت.
چهارم هم اینکه من هم صدای لهراسبی و اون غمی که توشه رو دوست دارم.

ترانه چهارشنبه 12 تیر 1387 ساعت 08:32 ق.ظ http://www.bihamnafas-bito.blogfa.com



سلام..................................................سلام
.سلام سلام...............................سلام سلام
....سلام سلام سلام..........سلام سلام سلام
...سلام سلام سلام ...سلام سلام سلام سلام
....سلام سلام سلام...........سلام سلام سلام
..سلام سلام...............................سلام سلام
سلام...................................................سلام


سلام
وبلاگ احسان خواجه امیری با ‹‹ عکس ، پوستر ، مصاحبه ،گفتگوی رادیویی ، خبر و ....›› از آقای خواجه امیری منتظر حضور سبز شماست با مصاحبه ی آقای خواجه امیری با برنامه ی رادیویی ‹‹ سه ماه تابان›› آپ کردم
برای دانلود مصاحبه می تونید به وب من بیاید
خوشحال می شم نظرات قشنگتونو تو وبم ببینم
××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××

اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن

سلام
حتما میام ولی تبادل لینک فکر نکنم.

Maryam پنج‌شنبه 13 تیر 1387 ساعت 03:48 ب.ظ http://www.majid999999999.blogfa.com

صحـــــــــــــــــــــــــرا جوووووووووووووووووونم ســــــــــــــــــــــلام خانووووووووووووووووووووووومی. بالاخره اومدم.دیرو زود داشت ولی سوخت وسوز نداشت. اول از همه توْْْْْْْْْْْْْْْْْْْْْْلـــــــــــــــــــدت مبـــــــــــــــــارک (متاسفانه هنوز چیز جدیدی یادم نیومد) ان شا ءلله ۱+۹۹۹۹۹۹۹۹۹ ساله بشی.
راستی بابا وبلاگ!!!!! بابا پوستر!!!!! بابا طراح!!!!!!!! بابا...
درمورد پوسترهاتم که خیلی خوشکلن خصوصا پوستر آقا مجـیــــــــــد گـــــــل درمورد علی لهراسبیم باید بگم که خواننده خوبین حس غریبشو خیلی دوست دارم. ولی در کل باید بگم که :
*مجــــــــــــــــــیـــــــــــــــــــــــد اخشـــــــــــــــــــــــــــــــــــابــــــــــــــــــــــی* خودمون یـــــــــــــــــــــه چیـــــــــــــــــز دیگست. اصلا با خواننده ها ی دیگه بحثش جداست. بــــــــــد جـــــــــــوریــــــــــــــم جداست.موافقی که؟؟؟؟
راستی اینجا نمیشه شکلک مکلک گذاشت. حیـــــــــــــــف شد!!!!! وگرنه اینجارو گل بارون میکردم. گرچه خانووووووووووووومی خودت باغ گلــــــــی.
راستی یادم رفت اینم بگم که وبلاگت یه حال وهوای باحالی داره...
خب دیگه عزیزم بیشتر از این وقتتو نمیگیرم. البته اینم بگم که خوشحال نشو دارم میرم بازم دوباره که نه چند باره میام پیشت. فعلا.
** همسفر مهربون زندگی من خداوند نگهدارت**

به به مریم جون
خوش اومدی عزیزم.
مرسی از تبریکت . اینقدر ازم تعریف نکن زیادی ذوق زده میشم همینی هم که بلدم یادم میره هااا!!!!
آره بحثش جداست خیییییییلی هم جدا کاملا موافقم.
اگه اینجا شکلک داشت که عااااالی می شد ولی تو خودت یه باغ گل نسترن و مریمی دیگه احتیاجی به گل نداری.
بازم بیا خوشحال میشم ببینمت.
دوست دارم n تا.

سلام همسایه های2 پنج‌شنبه 13 تیر 1387 ساعت 07:23 ب.ظ http://rezatehranii.blogfa.com

سلام.قسمت دوازدهم خاطرات کدر آپ شد.منتظر نظرت هستم عزیزگرامی[گل]

سلام حتما میام.

مهدی-دفتر عشق پنج‌شنبه 13 تیر 1387 ساعت 09:08 ب.ظ http://www.daftareshghe.blogsky.com/

سلام خوبی؟
وب لاگ بسیار زیبایی داری
به من هم سر بزن
موفق باشی

سلام
ممنون از لطفتون، فکر کنم دفتر عشق به روزه نه؟ حتما میام .

راضیه پنج‌شنبه 13 تیر 1387 ساعت 10:03 ب.ظ http://kolbeyedelam.blogfa.com

سلام خوشگلکم

قوربونت برم اول گل خودتی نه من ... بعدشم گفته بودم در مقابله محبتات چیزه ناقابلی بودهههه ........... کیک ... به به ... من بیشتر میخوام ... اخه خسته شدم بس رقصیدم ... جونه تو !!!؟؟‌(خنده)

بوووووووووووووووووووووووس گننننننننننننننده

سلااام راضیه جون
اولا قربون خودت برو من گفتم تو گلی؟؟!! نه بابا اشتباه شنیدی من گفتم تو ماهی اون هم از نوع شب چارده .... بازم کیک میخوای؟؟ چشـــــــــــــــــــــم رو جفت چشام بذار بگردم ببینم چی دارم اگه الان نشد عصری یا فردا برات میارم خووووووبه؟

زهره جمعه 14 تیر 1387 ساعت 01:27 ق.ظ http://golesorkh.parsiblog.com

چقدر زود ۱۳تیر شد...و حالا که دیگه چهاردم شد!

عزیزم تولدت مبارک بازهم..امیدوارم همیشه خوب و خوش موفق و سلامت باشی...
اینم تبریک میکی موزی!
http://irapic.com/uploads/1214620756.gif

زهره جون بازم تشکر عجب تبریک خوشگلی !!!

زهره جمعه 14 تیر 1387 ساعت 01:35 ق.ظ http://golesorkh.parsiblog.com

راستی صحرا جون..دیدم راضیه گفته موقع تقسین نصف کیکو می خوره..گفتم یهو این کیکت کم بیاد..این یکی رو هم گرفتم:

http://www.andrieroseinn.com/images/icbd_29_504.jpg

این هم بود که راضیه داره بهش ناخنک می زنه (۲ نقطه دیییییییییی)

http://i146.photobucket.com/albums/r279/Lori47nOC/catBithday.jpg







بـــــــــــــــــــــــه عجب کیکی !! دستت درد نکنه دیگه مطمئنم که کم نمیاد.

زهره جمعه 14 تیر 1387 ساعت 01:36 ق.ظ

راضییه جووووووووووووونی شوخی کردمااااااااااااا
بوووووووووووس

الله اکبر شنبه 15 تیر 1387 ساعت 12:27 ق.ظ http://allah3000.blogfa.com

بسم الله
سلام باوبلاگ زیبادل نوشته ها عکسها شعرها خیلی زیباودلنشین بودندیکی اززیباترین پستم بروزم ومنتظرحضورسبزتان هستم دوستان عزیزکه تاحالا مرایاری نمودند متشکرم دوروزشهرستان می رم اگه خدابخواد برمی گردم
من هم از محبت ولطف ومحبت بی در یغ شما سپاسگزارم
(التماس دعا)[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][بدرود]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد