بهار نارنج

زندگی خالی نیست؛مهربانی هست،سیب هست،ایمان هست،تا شقایق هست زندگی باید کرد.

بهار نارنج

زندگی خالی نیست؛مهربانی هست،سیب هست،ایمان هست،تا شقایق هست زندگی باید کرد.

::سال نو مبارک. ::

به نام محبوب 

 

نظرات 20 + ارسال نظر
طنین هروی پنج‌شنبه 26 فروردین 1389 ساعت 01:04 ب.ظ http://daniya.blogfa.com

سلام خوبین

نیکی پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 01:12 ق.ظ http://bandarit.blogfa.com

سلام سال نو شما هم مبارک

علی جمعه 19 شهریور 1389 ساعت 04:36 ق.ظ http://tafrihi20.blogfa.com

خیلی خوب بود وبلاگت رو میگم

اگر با تبادل لینک موافقید من رو با اسم دنیای سرگرمی و تفریح لینک کنید بعد یک اسم بدید به من تا شمارو لینک کنم باشه من منتظرم بایjavascript:void(0);
javascript:void(0);

راضیه پنج‌شنبه 13 مرداد 1390 ساعت 01:40 ق.ظ

سلاممممممممممممم

معلوم هست کجاااااااااااااااااااایی؟؟؟

آبی‌آسمونی دوشنبه 24 مرداد 1390 ساعت 04:39 ب.ظ

سلام به صحرای عزیزم خوبی ؟من یه عالمه برات نوشته بودم ولی همش با یه دکمه پاک شد حالا باز میام برات تعریف میکنم دوست دارم خیلی

آبی آسمونی چهارشنبه 26 مرداد 1390 ساعت 06:44 ب.ظ

سلام دوباره به صحرای پر گلم صحرا جون شما هنوز موبایلتو نگرفتی تا با هم بیشتر اشنا بشیم ؟آخه قول داده بودی که به محض گرفتن گوشیت به من خبر بدی صحرا جون من از خیلی وقته به روز نشدم منظورم وبلاگمه اونم برا اینه که اسم رمزمو یادم رفته تو میتونی کمکم کنی ؟ در ضمن من کلی باهات حرف دارم

راضیه یکشنبه 20 شهریور 1390 ساعت 08:52 ب.ظ

آبی آسمونی پنج‌شنبه 14 مهر 1390 ساعت 05:48 ب.ظ

صحرا جون تو که بدتر از من چرا آپ نمیکنی ؟اگه گوشیتو گرفتی بهم یه جوری خبر بده خیلی دلم برات تنگ شده دلم برای روزای گذشته خیلی تنگ شده صحرا جون دلیل اینکه من نبودم چند وقت به خاطر این بود که من دست و پام تو یه حادثه شکسته بود از بلندی افتادم پایین اونم ۱۲متر ناقابل

زهره پنج‌شنبه 21 مهر 1390 ساعت 12:35 ق.ظ


همیشه به یادت هستم خانومی....
ممنون که میای پیشم...
کامنتتو توی وبلاگ راضیه دیدم

آبی آسمونی یکشنبه 15 آبان 1390 ساعت 06:55 ب.ظ

سلام خدا بد نداده من بی مبالاتی کردم تو خوبی گلم ؟از دانشگاه چه خبر ؟میری یا نه ؟من کامنت خصوصی و خوندم دستت درد نکنه

آبی اسمونی شنبه 3 دی 1390 ساعت 12:29 ق.ظ

آه نگاه کن وفا رو داری ....
حالا تو باز برو پشت در دستشویی مدرسه و دانشگاه بنویس ابی آسمونی ...است

تمدیدمهلت ارسال شعرششمین جشنواره ش چهارشنبه 14 دی 1390 ساعت 06:23 ب.ظ

مهلت ارسال آثار برای شرکت در ششمین جشنواره بین المللی شعر فجر تا 25 دی ماه 90 تمدیدشد.
ضمناً برابراطلاعیه صادره از دبیرخانه جوایزجشنواره برای هریک ازمنتخبین بدین شرح است:
نفرات اول هرگروه 10 میلیون تومان
نفرات دوم هرگروه 8 میلیون تومان
نفرات سوم هرگروه 6 میلیون تومان
ضمنابرای تمام برگزیدگان (15 نفر) چاپ یک مجموعه شعر و یک سفر فرهنگی خارج از کشور در نظر گرفته شده است.
این جشنواره کاملاًرقابتی است وتمام سنین، مضامین، قالبهاو حوزه های شعری(سنتی، نیمایی وسپید، سرودوترانه) وبخش ویژه کودک ونوجوان رادربرمیگیرد.
دراین دوره بخش ویژه ای به بررسی کتابهای پژوهشی حوزه شعرمنتشرشده ازفروردین 1385 تا پایان اسفند 1389 خواهد پرداخت.

شرایط شرکت:
1- ارسال مجموعه های شعرمنتشرشده درفاصله زمانی 1389 و1390یاحداقل10وحداکثر20صفحه شعر(ازتازه سروده ها)درهریک ازبخشهای موردنظرشاعران
2- تکمیل وارسال فرم شرکت درجشنواره به ضمیمه 1برگ تصویرشناسنامه یاکارت ملی
ستاد برگزاری:
تهران،خیابان شهیدمطهری،خیابان فجر(جم سابق)، پلاک7،طبقه4،کدپستی:1589743111
تلفن:88342979 نمابر:88861324

فرم شرکت در ششمین جشنواره بین المللی شعر فجر
نام
نام خانوادگی
نام پدر
شماره شناسنامه
محل تولد
تاریخ تولد
کدملی
نشانی محل سکونت
کدپستی
تلفن ثابت
شماره تلفن همراه
نشانی پست الکترونیکی
اینجانب بامشخصات فوق وباارسال ... جلد کتاب... صفحه شعر، آمادگی خودرابرای شرکت دربخش سنتی نیمایی و سپید سرود و ترانه و بخش ویژه کودک ونوجوان ششمین جشنواره بین المللی شعرفجر اعلام می دارم.
تاریخ
امضاء

آبی اسمونی پنج‌شنبه 17 فروردین 1391 ساعت 08:17 ق.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام ما رو که قابل نمیدونی دیگه صحرای نازنینم باشه
فقط.........سال نو مبارک یه سال شد که آپ نکردی

آبی آسمونی (سمیرا)_ شنبه 23 اردیبهشت 1391 ساعت 07:12 ب.ظ http://asemoonefasleparvaz.blogfa.com

سلام صحرا جون خوبی ؟خانم کجاااا رفتی یییییییییییی؟چرا خبری ازت نیست ؟چرا نمیای دلم برات تنگ شده اردیبهشت سال جدیده ولی از تو خبری نیست!!!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 مهر 1391 ساعت 01:21 ب.ظ

گفته بودم سر ارهم تا دانشگاه یه جایی هست به نام کوه صحرا ...

همیشه به یادتم .. حتی اگه این تابلورو توو جاده نبینم ..
نمیدونم کجایی چه میکنی ؟ فقط خدا کنه خوش باشی ..
خدا کنه از خوشی زیاد طرفای ما نمیای ..

صحرام دلم برات تنگ شده .. خیلی ..

راضیه چهارشنبه 12 مهر 1391 ساعت 01:22 ب.ظ http://kolbeyedelam.blogfa.com

سلام سلام سلام

آبی آسمونی (سمیرا) یکشنبه 18 فروردین 1392 ساعت 06:15 ب.ظ

سلام صحرای عزیز کجایی؟هیچ میدونی چی به سرم اومده ؟صحرا جون یه عالم غم دارم سال نو 92اومد ولی پارسال 18 دی من مامانم رو برای همیشه از دست دادماز دنیا خیلی دلگیرم

محمد جمعه 3 خرداد 1392 ساعت 01:03 ب.ظ http://jamil200.blogfa.com

sghl ,fgh' o,fd nhvd fi lk il sv fck

محمد جمعه 3 خرداد 1392 ساعت 01:04 ب.ظ http://jamil200.blogfa.com

ببخشید انگلیسی شد
وبلاگ خوبی داری به من هم سر بزن

z پنج‌شنبه 14 فروردین 1393 ساعت 12:44 ق.ظ

شما همون بهارنارنج تو اپارات هستید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد