بهار نارنج

زندگی خالی نیست؛مهربانی هست،سیب هست،ایمان هست،تا شقایق هست زندگی باید کرد.

بهار نارنج

زندگی خالی نیست؛مهربانی هست،سیب هست،ایمان هست،تا شقایق هست زندگی باید کرد.

:: ۱۳ رجب مبارک. ::

« به نام محبوب » 

 

*********************** 

 

عــلـی را وصــف در بـاور نـیـایـد 

جـهان هـرگـز ز وصـفـش بـرنـیـایـد  

عـلـی با درد عـالـم آشـنـا بـود

عــلـی تـنـها تـریـن مـرد خــدا بـود 

  

 

 

*******************************  

 

نظرات 15 + ارسال نظر
رفاه برای هموطنان شنبه 13 تیر 1388 ساعت 08:30 ب.ظ

آیا شما هم دوست دارید میلیونر شوید و در سواحل زیبا خانه داشته باشید؟
مگر شما درآمد میلیونی در یک ماه را دوست ندارید؟
مگر شما آینده ای تضمین شده از لحاظ مالی نمی خواهید؟
مگر شما دنبال درآمد مادام العمر نیستید؟
مگر شما دنبال یک کار کم زحمت و پر در آمد نیستید؟
مگر شما دوست ندارید که به آرزوهایتان تحقق بخشید؟
ما تمام اینها را به شما یکجا هدیه خواهیم داد
راز بزرگ میلیونر شدن را از ما بخواهید
برای پی بردن به این راز بزرگ باید عضو سایت زیر شوید
http://www.oxinads.com/?a=22810
http://www.oxinads.com/?a=22810
لینک عضویت سریع
http://www.oxinads.com/?a=22810

به اطلاع شما می رسانیم در جهت تشویق شما سروران گرامی سیستم اوکسین ادز جشنواره تابستانه از اول تیرماه به مدت یکماه برگزار می گردد که کارکرد کلیه اعضاء 50 درصد بیشتر محاسبه خواهد شد.
بعنوان مثال اگر شخصی در طول یک ماه 100 میلیون تومان درامد کسب نماید50 میلیون تومان هم به پورسانت وی اضافه خواهد شد و مجموعا 150 میلیون تومان دریافت می نماید.این فرصت طلایی را از دست ندهید
فقط تا پایان تیر فرصت دارید

Milad شنبه 13 تیر 1388 ساعت 09:04 ب.ظ http://webmodern.blogsky.com/

سلام وبلاگ زیبایی داری
اگر تونستی به وبلاگ منم سر بزن ممنون

سلام
ممنون از حضورتون حتما میام..

زهره یکشنبه 14 تیر 1388 ساعت 03:49 ق.ظ

سلام صحرا جان
خوبی؟
ممنون عزیزم هم واسه تبرک..هم واسه کادو

واسه ت میل هم زدم..راستش من اونو با هیچ برامه ای نتونستم بازش کنم..نمیدونم چرا؟

یشاپیشعدتم مبارک//کاتها خیل ناز شن...مخصوصآ اون گل سرخه

بازم مررررررررررررسی
و
بووووووووووووووووووووس

زهره جون سلام
خواهش خانمی قابلی نداشت.
جدی باز نشد؟؟!! ببین حجمش زیاد بود با winrar فشرده اش کردم که یه ذره کمتر بشه یه امتحانی بکن بعد راستی بعد از اینکه باز شد فقط روی گوشی اجرا میشه ها روی کامپیوتر باز نمیشه.
عید تو هم مبارک.

Milad یکشنبه 14 تیر 1388 ساعت 12:16 ب.ظ http://webmodern.blogsky.com/

سلام
ممنون که اومدین
وممنون از این همه انرژیتون
این شعر زیبای هم که نوشتید خیلی قشنگ بود

سلام
خواهش میکنم.
شعر رو اگه اشتباه نکنم از استاد علی معلم هست و آقای اصفهانی اجراش کردن خیلی زیباست...

hoomandailywritings یکشنبه 14 تیر 1388 ساعت 06:23 ب.ظ http://www.powersetshop.com

سلام[گل]
از جدیدترین سریالها و فیلمهای روز دنیا دیدن نمایید:
بخشی از لیست سریالها و فیلمهای موجود
سریال سوپرانوس
سریال خون واقعی - True Blood
سریال دروغ بگو - Lie to Me
سریال نجواگر ارواح - GHOST WHISPERER
سریال جریکو - Jericho
سریال تیغ - BLADE THE SERIES
فیلم زاغه نشین میلیونر
رامبو 1و2و3و4 Rambo
فیلمی از نخستین حفاری تخت جمشید
شکوه تخت جمشید
لذت نقاشی باب راس (BOB ROSS)
سریال قهرمانان (heroes) در سه فصل
مجموعه فیلم های 2009 سری 1
مجموعه 30 فیلم برتر 2007 و 2008
سریال فرشتگان در آمریکا
مستند خارق العاده سیاره زمین
سریال آلیاسAlias سری کامل (فصل12345)
مستند برترین مکانهای دنیا
سریال فرار از زندان سری کامل(فصل1و2و3و4)
سریال دوستان( Friends)
سریال 24 در هفت فصل کامل
سریال ترسناک ماوراءالطبیعه
سریال زنان سرسخت
سریال ترمیناتور یا نابودگر
سکوت / Silence
سریال شاهزاده زمان 1,2
سریال رقاصه هوانگ جین
سریال Point Pleasant
سریال پادشاه خدایان
سریال عاشقانه نامه عشق
سریال متشکرم ( Thank You)
سریال کایل ایکس وای
سریال جنگجویان کوهستان
سریال رابین هود کره ای هونگ گیل دونگ
سریال هشتمین اژدهای مبارز (Tian Long Ba Bu )
سریال هفت شمشیر زن بهشتی
سریال گروه برادران
سریال زیبای گرگ و میش
سریال فروشنده پارلمان (Lobbyist )
سریال فرشته تاریکی Dark Angel
(fringe )فرینج
سریال اسم من ارله
سریال عشق بد Bad Love
سریال ایلجیما( Iljimae)
سریال دختر من My Girl
دکستر ( DEXTER )
سریال کره ای درخت بهشتی(آسمانی)
داستان غم انگیز عشق (sad love story )
بازگشت عقابهای مبارز
سریال 4400 - THE4400
سریال سه پدر و یک مادر ( Three Dads One Mom)
سریال لاست(گمشدگان)در 5 فصل
هفت رخ ایران زمین
سریال امپراطوری بادها(جومونگ2)
چشم بندی دیوید کاپرفیلد
افسانه جومونگ
مجموعه کمدی لورل وهاردی
پدر خوانده 1 و 2 و 3
افسانه سودانگ
امپراطور دریا
منتظرتون هستیم[گل][قلب]

پریسا یکشنبه 14 تیر 1388 ساعت 11:52 ب.ظ http://baranobad.blogfa.com

سلام صحرایی جونم

خسته نباشی هنرمند . همیشه با پوسترهای قشنگت چشم و دل ما رو می نوازی !

منم میلاد مولود کعبه و روز پدر رو تبریک میگم . خصوصا به پدر بزرگوار و مهربان صحرا خانم گل .

دوستت دارم .

پریسا جونم سلام
ممنون از لطفت .
من هم این روز رو به تو و پدر عزیزت تبریک میگم. انشالله سایه اش همیشه بالای سرت باشه.
می دوستمت

پریسا یکشنبه 14 تیر 1388 ساعت 11:53 ب.ظ

راستی میخواستم شکلک بزارم نشد ...

حتمادوباره این شکلکها قاطی کردن!!

پریسا سه‌شنبه 16 تیر 1388 ساعت 08:47 ب.ظ http://baranobad.blogfa.com

سلام صحرایی جونم . فدای قلب مهربونت خانومی ...

پریسایی سلام
فدای خودت..

ali چهارشنبه 17 تیر 1388 ساعت 10:08 ب.ظ http://themefa.com

salam / web jalebi dari / mer30 be man sar zadi va karay jalebi bood

سلام
ممنون که اومدین و ممنون از نظرتون.

زهره پنج‌شنبه 18 تیر 1388 ساعت 10:40 ب.ظ http://golesorkh.parsiblog.com


واااااااااااااااای صحراجوووووووووووووووووووووونم
من الآن نمی دونم چی بگم...واقعآ نمی دونم چی بگمممممممممم
بابا آخه چی بگممممممممممممم؟
اینقدر دوق کردم که نگوووووو
خیلی قشنگه..خیلی خیلی خیلی
خیلی سوپرایز شدم..خیلیییییییییییییییییییییی
وااااااااای
آقا من رسمآ نمی دونم چی بگم
ممنوووووووووووووون
مرسی
کار ِت حرف نداشت خانومی..عااااااااااالی
(این کش اومدن کلماتو بذار به حساب اوج ذوق زدگی)
صحرا جون مرسی گلممممممممم
این چندروز هرکاری می کردم گوشی به کامی وصل نمی شد آخرشم نفهمیدم چش بود pc suite کار نمی کرد اصلآ نمیشناخت گوشیو..آخرش همه ی نرم افزارهای گوشی رو دوباره نصب کردم تا درست شد و اول از همه هم اومدم این فایلو ریختم روی گوشی...
وای صحرا اینقدر ذوق کردم که نگو رینگتونش هم دیگه جای خود دارد
تاره بردم نشون مامان دیدم می گم ببینییین چه دوستای گلی داررررررررررررررم ببینین چقدر نازه این تم...
بازم یه عالمه مرسی، یک کادوی جاودانه و همیشگی مطمئنم این تم مادام العمر روی گوشیم خواهد ماند و هربار که ببینمش از دور می بوسمت...
آقا خیییییییییییییییییلی با شخصیته..مثه خودت

صحرا
بووووووووووووووووووووووووووس

زهره جونم سلام
خوب نمی دونی چی بگی هیچی نگوو!!!
ولی جدی به نظرت خوب شده بود؟ فکر نمی کردم اینقدر خوشت بیاد آخه اینقدر تمهای جور واجور هست که این خیلی خیلی ساده بود.
من هم رسما اعلام میکنم که خوشحالم که خوشت اومده.
اوه اوه امان از دست این کامی ها که هر وقت کارت گیره لج میکنن!!
راستی رینگ تونش هم اختصاصی واست گذاشتم فقط حیف که نشد صداشو زیادتر کنم. آخر هم اینکه قابلی نداشت و یه کادوی کوچولو بود واسه یه دوست بزرگ ..
من هم بوووووس صد تا..

ساقی کوثر جمعه 19 تیر 1388 ساعت 07:53 ب.ظ http://www.mirasemohammad.blogfa.com

سلام صحرا جان! خوبی؟ خیلی دلم برات تنگ شده بود! می خواستم از این غیبت طولانی معذرت خواهی کنم. که بعدا توی وبلاگ خودم مفصل راجع بهش حرف می زنم. حالا فقط اومدم عرض ارادتی بکنم و پساپس!!! میلاد امام علی (ع) رو تبریگ بگم!
فعلا یا علی...

سلام ایران جان من هم دلم برات تنگ شده بود خانمی، کجایی؟؟
خوشحالم که هستی..

محمد جاد شنبه 20 تیر 1388 ساعت 07:19 ب.ظ

سلام
وبلاگتون خیلی جالبه
اما بخاطر حجم زیاد عکسا ، خیلی دیر لود میشه
یجورایی حوصلۀ آدمو سرمیبرهjavascript:void(0);
اما طراحیتون خدایی حرف نداره
همچینی یجورایی حسودیم شدjavascript:void(0);
موفق باشید ، حق یارتون... یاعلی

آقای محمد جواد سلام
آره قبول دارم که وبلاگم دیر لود میشه . من هر کاری که بشه میکنم که حجم عکسها بیاد پایین ولی خوب بازم دیر لود میشه. حالا تعداد پستهای صفحه اصلی رو کم میکنم شاید بهتر شد. شرمنده ...
از لطفتون هم نسبت به کارم ممنونم .
یا علی..

ساقی کوثر سه‌شنبه 23 تیر 1388 ساعت 05:43 ب.ظ

سلام صحرایی!
وبلاگ من بروزه. با یه جشن تولد. تولد کسی که برای ما خیلی خیلی خیلی... عزیزه.

زود باش بدو بیا...

یا علی

سلام ایران جان
اومدم تولدتو دیدم واقعا خوب و عالی بود فقط حیف که دیر رسیدم..
همین یکی دو روزه میام پیشت..

پریسا شنبه 27 تیر 1388 ساعت 12:04 ق.ظ http://baranobad.blogfa.com

سلام صحرا جان

قالب نو مبارک ! خیلی خوشگله ! رنگ آبیش مخصوصا !

دلم باز شد ... مرسی .

دوستت دارم .

پریسا جونم سلام
ممنون عزیز من خودم عاشق آبیم!!
این قالبو از یه جایی برداشتم یه کمی دستکاریش کردم شد این حالا فقط این بخش کامنتهاش یه کمی قاطی داره که هر کاری می کنم بازم یه جایش می لنگه ولی خوب محض تنوع بد نیست نه؟؟!!
می دوستمت ..

سلمان جمعه 27 شهریور 1388 ساعت 02:06 ب.ظ

کارات فوق العاده اس
خیلی جالب و زیباس خدایش خیلی حال کردم
منم کارای طراحی رو انجام میدم و لی به خوبی شما نمی تونم.
می خواستم بدونم میشه بهم کمک کنید.
فوق العاده ای

سلام
ممنون از توجه و لطفتون اگه بتونم خوشحال میشم کمکتون کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد