بهار نارنج

زندگی خالی نیست؛مهربانی هست،سیب هست،ایمان هست،تا شقایق هست زندگی باید کرد.

بهار نارنج

زندگی خالی نیست؛مهربانی هست،سیب هست،ایمان هست،تا شقایق هست زندگی باید کرد.

:: امدنت دیر شده ::

به نام خدا

*************************** 

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
زهره جمعه 2 اسفند 1387 ساعت 03:55 ب.ظ http://golesorkh.parsiblog.com

۱...........۲..............۳................

هورااااااااااااااااااااااااااا
خودم اولم

سلااااااااااااااام
اول شدن هم کیفی میده هاااااا......

تمنا جمعه 2 اسفند 1387 ساعت 03:57 ب.ظ http://tamanamusic.blogfa.com

سلام صحرای گلم ممنون از اپ قشنگت

خوشحال شدم بهم سر زدی !

سلام تمنا جون
ممنون که اومدی خانمی.

زهره جمعه 2 اسفند 1387 ساعت 04:05 ب.ظ

سلاملکم!
چیطوری؟
....خیلی خوشگل شده این پوسترت..مثل همیشه

اردو هم که آره!..دقیقآ مثله همون موقع مدرسه هاست!...چون جمعه که برسیم خونه - شنبه ساعت ۸کلاس داریم و نه در س خوندیم و نه هیچی!
کلآ از اینکه شنبه صبح کلاس داشته باشم..بدم میاد!

...یوسف گمگشته باز آید به کنعان...

می دوستم خانومی..مواظب خودت باش

راستی از بقیه نمره ها چه خبر؟

زهره جونم دوباره سلام
مرسی از لطفت.
از شنبه کلاسهاتون شروع میشه؟ اخی نازی پس اردوتون بازم عین همون وقتاست!!
ایشالله خوش بگذره.
غم مخور...
نمره ها یکیشو گرفتم البته تشریحیش رو بد نبود.حالا ببینم این جناب سایت باز میشه یانه...

مهرورزی یکشنبه 4 اسفند 1387 ساعت 07:12 ب.ظ http://takhribnews.blogfa.com

سلام.

مهرورزی های بی دریغ دولت عدالت پرور و ... را در اینجا ببینید.

آبی آسمونی(سمیرا) یکشنبه 4 اسفند 1387 ساعت 11:18 ب.ظ http://asemoonefasleparvaz.blogfa.com

سلام صحرا جون اول بذار یه اعتراف بکنم بعدا میخواستم برات کامنت بذارم ولی صبر نکردم همه صفحه بالا بیاد رفتم تو پست قبلی گذاشتم اول تعجب کردم که تاریخ واسه خیلی وقته ولی باز خودمو متقاعد کردم خلاصه این شد که رفتم تو پست تولد واست کامنت گذاشتم یه گلایه هم کردم که باید کان لم یکن حسابش کنی !(خجالت)اینجا دارم ازت عذر میخوام صحرا جون فکر کردم کامنتم و پاک کردی
چه قدر جالب نوشتی صحرا این پوستر جدید و چه رنگی و چه گلی انتخاب خودت بود

منم باید دیگه آپ کنم راستی هر وقت خواستی شماره تماس بهم بده تا اگه خواستی با هم صحبت کنیم خوشحال میشم صدات و بشنوم

سمیرا جونم سلام
کجایی خانمی رفتی بدون هیچ خبری...
معذرت خواهی لازم نیست عزیزم از این چیزها پیش میاد دیگه. (چشمک)
الان میرم کامنتی که گفتی هم می بینم.
پوستر هم که قابلی نداشت آره این گل رو تا حالا توی کامپیوترم داشتم و ندیده بودمش!! یکدفعه چشمم بهش خورد و آخرش هم شد این پوستری که می بینی. فقط یه خواهش کوچولو هر جای کارام که به نظرت ایراد داره حتما حتما بهم بگو تا دفعه دیگه بهتر بتونم کار کنم.
اون شعره هم واقعا قشنگه . از یه سایتی گرفتمش.
آره دیگه تو هم یه آپ بکن که دلم برای آپهات تنگیدهههههه.
شماره هم چشم هر وقت خودم یه خط گرفتم حتما حتما میام بهت میدم.
می دوستمت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد