بهار نارنج

زندگی خالی نیست؛مهربانی هست،سیب هست،ایمان هست،تا شقایق هست زندگی باید کرد.

بهار نارنج

زندگی خالی نیست؛مهربانی هست،سیب هست،ایمان هست،تا شقایق هست زندگی باید کرد.

:: ماه محرم ::

« به نام خدا »  

--------------------------------------

سلام؛

فرا رسیدن ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان رو به شما دوستان عزیز تسلیت میگم.  

 

 

 

  

پوستر محرم 2

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم آهنگران شنبه 14 دی 1387 ساعت 07:55 ق.ظ http://www.ahangaranmaryam.blogfa.com

آبی آسمونی(سمیرا) پنج‌شنبه 19 دی 1387 ساعت 07:19 ب.ظ http://asemoonefasleparvaz.blogfa.com

سلام به صحرا جون
من باید شرمنده باشم که همش مزاحمت میشم تو چرا ؟خواهش میشه .....
البته به طور مفصل تو پست قبلی برات جواب گذاشتم که این حرفا چیه و .......آخه به سلامتی من هم آبی اسمونی رو به روز کردم در رابطه با مردم حق دار غزه متنی نوشتم بیا ببین خوبه یا ....... دارم روی یه پوستر کار میکنم ولی خوب از آب در نمیاد نمیدونم چرا ؟
مشکلی که هست اینه که عکسی رو از یه محیطی انتخاب میکنم درست !و اونو جدا میکنم تا بذارم تو ی یه محیط دیگه ولی همین که میاد تو محیط جدید کوچیکتر از اندازه ی دلخواه میشه و با تصویر پشت نمیخونه چه کنم صحرا جون ؟
ممنون در ضمن همین پستو تو وبلاگ رسمی هم دیدم جالبه دستت درد نکنه .قربونت سمیرا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد