بهار نارنج

زندگی خالی نیست؛مهربانی هست،سیب هست،ایمان هست،تا شقایق هست زندگی باید کرد.

بهار نارنج

زندگی خالی نیست؛مهربانی هست،سیب هست،ایمان هست،تا شقایق هست زندگی باید کرد.

::تولد یه دوست::

"به نام حضرت دوست"

سلام سلام سلام

امروز تولد یه دوست خوبه. یکی از بهترین دوستایی که توی این دنیای مجازی پیدا کردم و افتخار آشنایی باهاش رو داشتم. دوست خوبم پریسا.

پریسای عزیزم تولدت مبارک.

 

 

این هم کیک تولد سه تا سفارش دادم که یه وقت کم نیاد!! 

 

   

                                 

                                                                          

                                                                        

 

نظرات 18 + ارسال نظر
ایران چهارشنبه 30 مرداد 1387 ساعت 11:17 ق.ظ

سلام صحرا جان! ممنون از راهنمایی هات

راستی تولد پریسا جان رو هم بهش تبریک می گم

سلام
ایران جون قابلی نداشت فقط یه چیزی رو یادم رفت بگم، توی بلاگ اسکای شما یه بار با هر اسمی که دوست داشتی ثبت نام می کنی و بعد با همون اسم کاربری و پسورد می تونی چندین وبلاگ مختلف با اسمهای مختلف داشته باشی.

راضیه چهارشنبه 30 مرداد 1387 ساعت 01:52 ب.ظ

سلاممممممممممممم
سلاممممممممم
سلامممممم

تولده اخ جون ...
چشام داره درمیاد چه کیکایی ... به به ..

تولدت مبارک ... برای سومین بار ... پریسای گلم ... با آبی ترین ارزوهااااااااااااااااااااا ...
با سرخترین خاطرات .............
با نابترین احساسات .......................
زندگیت به رنگینیه رنگین کمان .................
به لطافته باراااااااااااااااااان ...
به پویاییه باددددددددددددددد ...
بووووووووووووووووووووووووووووووووووس

تولد تولد تولدمبارک.............
دست دست .. پا پا ...

صحرا جونم بوس بوس ... بوس بوس ...بوس بوس ...
این بوسه هارو به صورت ضربان قلب از اون نوعی که دو تا پشته سره هم میزنه بخون ...........

سلااااااااااااام به راضیه گل
آره تولده پس چی!! بدو بدو که خیلی کار داریم...
مرسی از بوسهات دیگه دارم یاد می گیرم چه جوری بخونمشون!!

زهره چهارشنبه 30 مرداد 1387 ساعت 02:57 ب.ظ http://golesorkh.parsiblog.com

هوووووووووووووووووورااااااااااااااااا
تولد....
آخ جوووون
دستتتتت
دستتتتتتتتتت
حالاااااا دستتتتتتتت
صحرا بیا وسط...........بدو
راستی پریسا تولدت مبارک

زهره اومدی
خوب جالا به خاطر پریسای گل منم میام برو کنار خوب جام بشه!! (فقط ببین من بلد نیستم یه وقت ضایع بازار نشه!!)

زهره چهارشنبه 30 مرداد 1387 ساعت 03:04 ب.ظ http://golesorkh.parsiblog.com

راضیییییییییییه
یه سوال فنی پیش اومد واسه من!
تولد که تولد پریساست..چزا هی صحرا رو بوس بوس کردی؟
پس منم میام..........صحرااااااا
بوس بوس ...بوس بوس.....

زهرههههههه یه ذره یواشتر افتاددددددم!!
چیه حسودیت شد؟؟!! (چشمک) پس راضیه بدو بیا نوبت زهره است
1...
2...
3...
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

زهره چهارشنبه 30 مرداد 1387 ساعت 03:11 ب.ظ http://golesorkh.parsiblog.com

خانوماااااا دستا شلهههههه
آقا وایسین تا کیکها تموم نشده من بگم کدومو می خوام..
اون اولیه باشه واسه من..حالا اگه شماها هم دلتون خواست یه انگشت بهتون می دم
از اون دوتا دیگه هم یه تیکه می خورم ببینم چه طعمی می ده

دسسسستتتتتتتت
جیییییییییییییییغ سووووووووت

زهره دیگه دستم درد گرفت محکمتر نمی تونم!!
به به بد نگذره اشتهاتون کم نیست یه وقت!! میخوای اون دو تا رو هم بدیم به خودت!!(نیشخند)

زهره چهارشنبه 30 مرداد 1387 ساعت 03:18 ب.ظ http://golesorkh.parsiblog.com

توی پرانتز:
(صحرا جون من با این پوسترایی که از تو دیدم همینجا رسمآ از هرگونه کار فتوشاپی استعفا می دم)

رقیب کمتر زندگی بهتر !!!!! (نیشخند) (نیشخند)

آبی آسمونی(سمیرا) چهارشنبه 30 مرداد 1387 ساعت 10:36 ب.ظ http://asemoonefasleparvaz.blogfa.com

سلام چه جالب این جا هم تولده ؟اخه من تازه از تولد اومدم پریسا جون تولدت مبارک باشه
صحرا جون به به عجب سور و ساتی به پا کردی یا حسابی زحمت کشیدیدست گلت درد نکنه حال کار ماست که به تولدت شور بدیم و شلوغ کنیم حالا:
تولد تولد تودلت مبارک
مبارک مبارک تولدت مبارک بیا شمعا رو فوت کن تا صد سال زنده باشی ..........بعد چند تا بوس از روی ماهت بهم بده بعد از اونجا کمه من تو هر تولد و جشنی دوست دارم صدای ضبط بالا باشه میگم برو صدای ضبط و زیاد کنی بعد حالا دستتتتتتت
دستتتتتتتت
زهره باید ...........چون خیلی کیک خورده داره منفجر میشه باید یه جوری آب کنه


وای صحرا جون بیا این کادو رو از دستم بگیر که خیلی سنگینه

سمیرا جون امیدوارم توی اون تولد بهت خوش گذشته باشه حالا دیگه باید زحمت اینجا رو هم بکشی دیگه...
چشم صداشو بلند می کنم الان...
حالا خوب شد؟؟(الان دارم داد می زنم صدامو میشنوی؟؟) دیگه بیشتر از این نمیشه.

آره دیگه زهره اینقده کیک خورده که نمیتونه تکون بخوره یکی بیاد دستشو بگیره بلندش کنه!!!
وای چرا زحمت کشیدی ممنون ... پریسا .... آی پریســـــــــــــــــــــــــــــــا کجایی؟ بیا کادوتو بگیـــــــــــــــــــــــــــــــــر... ببینم مثلا اینجا تولد پریساست؟؟؟ آیا ؟؟ پس خودش کو؟؟؟
زهره بدو برو پیداش کن بیارش. اینجوری یه ذره از کیکها هم آب میشه!! (نیشخند)

زهره پنج‌شنبه 31 مرداد 1387 ساعت 03:11 ق.ظ http://golesorkh.parsiblog.com

سلاممممممممم
خوبی؟
من به روز شدم و اینا!

سلااااام
من خوبم تو خوبی؟
الان میام شیرجه و اینا!!

پریسا پنج‌شنبه 31 مرداد 1387 ساعت 03:40 ب.ظ http://baranobad.blogfa.com

سلام به صحرای نازنینم

قربونت برم که این قدر مهربون و گلی ...

به خدا نمیدونم چی بگم ... خیلی شرمندم کردی صحرا جونم

مرسی عزیزم . آرزو میکنم همیشه تو زندگیت شاد و موفق باشی .

منم خیلی خوشحالم که تونستم توی این دنیای مجازی تو رو پیدا کنم ... یک خواهر کوچولوی مهربون

دستت درد نکنه چه کیک های خوشگلی ... بابا مگه عروس شدم که این قدر تحویلم گرفتی ؟

خیلی برام عزیزی صحرا جان .

سلام به پریسا خانم گل
اولا قربون خودت برو ...
بعد هم اصلا قابلی نداشت هنوز به پای تولدی که برام گرفتی نمــــــــی رسه.
من هم آرزو می کنم که توی زندگی خوشبخت و عاقبت به خیر بشی چون بهترین دعایی که میشه برای یه نفر کرد فکر کنم همین باشه.
کیک ها که دیگه اگه کم بود می بخشید. ببینم نکنه خبریه لو نمیدی هان؟! (چشمک)
اگه بخوای عروس بشی که باید از یه ماه قبل خبر بدی تا بریم لباس هامونو حاضر کنیم آخه باید هفت شب و هفت روز جشن بگیریم. وااااای چه شود!!! هفت شبانه روز جشن... آخ جوووون !!
راستی چرا اینقده رسمی شدی پاشو ببینم پاشو بیا این آخرین بازمانده کیکها (که از دست زهره جون سالم به در برده!! (نیشخند) ) رو بین بچه ها تقسیم کن . زود باش نه صبر کن اول بذار شمعو روشن کنم...
خوب حالا بیا
تولد تولد تولدت مبارک
مبارک مبارک تولدت مبارک
بیا شمعاتو فوت کن که صد سال زنده باشی
بیا شمعاتو فوت کن که صد سال زنده باشی
.
.
بیا دیگه بیا فوت کن... بچه ها دددددست دددددست ....

پریسا پنج‌شنبه 31 مرداد 1387 ساعت 03:43 ب.ظ http://baranobad.blogfa.com

سلام به تمام دوستای عزیزی که تولد مو بهم تبریک گفتن ... مرسی ایران جون / راضیه جون / سمیرا جون / زهره جون ...

بهترین لحظات زندگی رو براتون آرزومندم .

sendblog جمعه 1 شهریور 1387 ساعت 04:42 ق.ظ http://www.sndblog.blogfa.com

با سلام...
باز نیز بخاطر انتخاب وبلاگ ما برای معرفی وبلاگ خودتان بسیار متشکریم و به خود می بالیم که می توانیم به بهترین مردمان جهان یعنی ایرانیان هرچند اندک و بی ارزش اما آنچه را که در توان داریم خدمت رسانی کنیم.
در ابتدا اعلام می کنیم که به وبلاگ ما در هفته ی پیش 3158 بار مراجعه شد و 3903 بار بر روی لینک های موجود در این وبلاگ کلیک شد که سهم وبلاگ شما از این تعداد37 بار بود که 90 درصد از این کلیک ها توسط نرم افزار ما با آی پی یکسان وارد شدند (منظور اینکه برای مثال اگر درصد شما 10 باشد و 100 نفر مختلف با آی پی های گوناگون بر روی لینک شما کلیک کرده باشند 10 نفر توسط سیستم آی پی شان تغییر نموده) که این امر به منظور عدم انجام برخی از فعالیت های تخریبی توسط برخی از وب هاست که البته ما به وب شما اعتماد کامل داریم و منظورمان برخی از وب های دیگر اند که متاسفانه یا خوشبختانه در لیست ما هم نفوذ کرده اند.
در انتها اعلام می کنیم که یک بخش جدید به وبلاگ ما اضافه شده که آن نیز امتیاز دهی مخاطبین وبلاگ به وبلاگ شماست که به صورت آزمایشی فعلا راه اندازی شده است که البته بنر وبلاگ برتر در ابتدای وبلاگ قرار می گیرد که فعلا این امر فقط برای اولین وبلاگ صورت می گیرد که در صورت استقبال تغییراتی را می دهیم که اگر شما نیز مایلید در این امتیاز دهی یا به عبارتی نظرسنجی شرکت نمایید با استفاده از پسورد خود اقدام کنید.
نکاتی در باره ی نظرسنجی:
1.به دلیل داشتن پهنای باند کمی که از شرکت حمایت کننده ی مان دریافت کرده ایم قادر به دادن اطلاعات به روز نیستیم چون که ممکن است کل قسمت ها دچار مشکل شوند و نتایج آن نیز در انتهای هر هفته برایتان ارسال می گردد.
2.حتما در هنگام دادن درخواست نام وب خود و پسوردتان را قید کنید.

با تشکر و آرزوی موفقیت و سرافرازی بیش از پیش برای شما و وب زیبایتان...

ممنون از زحماتتون.

پریسا جمعه 1 شهریور 1387 ساعت 09:37 ب.ظ http://baranobad.blogfa.com

سلام صحرا جونم

نخیرم اتفاقا تولدی که برام گرفتی خیلی هم بهتره از تولدی که من واست گرفتم ... چون منو خیلی خیلی خوشحال کرده ... همین که به یادم بودی واسم یه دنیا ارزش داره ... اصلا راضی به زحمتت نبودم ... چشم اگه خبری هم بود از یک ماه قبل بهت خبر میدم راستی کی گفته من رسمی شدم ! فقط یه کم کم پیدا شدم

سلاااااام پریسای خوب خودم
خوشحالم که تونستم با یه کار کوچولو دوستم رو خوشحال کنم این از همه چی برام مهمتره.
منتظر خبرت هستمااااا...

راضیه جمعه 1 شهریور 1387 ساعت 09:43 ب.ظ

سلام صحرا جونم و زهره ای ....

زهره ای در مورد جوابه سوال فنیت باید بگم که من دو نوع بوس فرستادم توو کامنت قبل ...برا پریسا از اون نوعه ضربان قلب که در واقع ایستاده یه خطه صافه ... معنیش اینه که ... برات میمیرم ... جونم فدات ...
دومین نوع که برای صحرا فرستادم از نوعه ضربانی بود که دو تا پشته سره هم میزنه ....
یعنی اینکه یادت برام زندگی بخشه .. به یادت زنده ام ...

دیدی برا هر دوشون بوس فرستادم با نوعهای متفاوت ولی مفهومه یکی .... در واقع میخواستم بگم دوسشون دارم ... همین ...

اره صحرا جونی منم اماده ام برا بوس زهره ای ..
زهره ای ماله تو ...
بوس ...بوس ...بوس ...بوس ...
این از اون نوعه که ضربانه قلب تک تک میزنه ... خیلی آروم ... معنیشم اینه که وجودت آرامش بخشه ... مفهومشم همون دوست داشتنه ... آره گلی .....................


منتظره اسطوره ی بوسه ها راضیه با اسمه مستعاره باران در کامنتهای بعد باشید(با لهجه ی خبری و با صدای کلفت و بم خوانده شود !!!؟؟)

پریسا جونم فدات ... قربونت .. دوست دارم ...

فعلا؛ مرخص میشویم ... ببینین طومار نویسیو از من یاد بگیرین ... اینااااااااااااااا !؟

سلام راضیه جون
آهان دقیقا و کاملا دیگه مفهوم بوسهات رو فهمیدم!!
خوب پس قراره اسمت بشه باران نه؟! منتظریــــــــــــــــــــــــــــــــــم ...
چــــــــــــــــــــــــشــــــــــــــــــــــم طومـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــار نویسی هم یـــــــــــــــــــــــــاد می گیریم!!

sendblog جمعه 1 شهریور 1387 ساعت 10:42 ب.ظ http://www.sndblog.blogfa.com

با سلام...
تغییرات مورد نظر شما انجام شد.
با تشکر فراوان...
-----------------

در پاسخ به پیغام بسیار بسیار زیبایتان که تا به حال چند بار از طرف شما به من و دوستانم در سندبلاگ و البته دوستان دیگرم در خارج ار مدیریت سندبلاگ لطف شده و برای ما نیز طراحی کرده اید.
منظور ما از چند آی پی یکسان این نیست که یک نفر چندبار به وب شما آمده بلکه چند نفر با آی پی های گوناگون زمانی که بر لینک شما در وبلاگ ما کلیک کرده اند آی پی شان تا زمانی که در وبلاگ شما اند تغییر می کند تا توانایی انجام هیچ گونه عملیات تخریبی علیه رو نداشته باشند که این تغییر آی پی به آی پی در رنج 127 است که توسط وبگزر قابل شناسایی نیست و برای مشاهده ی آن ناویگاتور را پیشنهاد می کنیم.

سلام ممنونم

آبی آسمونی(سمیرا) شنبه 2 شهریور 1387 ساعت 12:42 ق.ظ http://asemoonefasleparvaz.blogfa.com

سلام صحرا جون آره مگه میشه خوش نگذره


ببینم صحرا جون تو که تو کار فتو شاپ این قدر واردی و اینا کار فتو شاپی هم قبول میکنی ؟


چون من اصلا به طور کامل مثل شمای استاد بلد نیستم می خوام یکم ازت راهنمایی بخوام هستی ؟


راستی امسال کنکور شرکت کردی ؟قبول شدی؟کدومش ؟

سلام سمیراجون خوشحالم که روزای خوبی داشتی امیدوارم همیشه خوش باشی.
کار که بله اگه باشه قبول می کنم. تا وقتی شیراز بودم برای یه اداره کلی کار مناسبتی روی تابلوهای بزرگ 3 متر در 5 متر و این جور کارا انجام دادم. اینجا هم یه تعداد تابلو واسه مغازه ها طراحی کردم.
من که گفتم هر کمکی بخوای دربست در خدمتم. هر سوالی داشتی بگو اگه بتونم و بلد باشم سعی می کنم کمکت کنم.
کنکور که نه امسال ندادم ولی دوره های فراگیر پیام نور ثبت نام کردم ببینم چی میشه.

نیلوفر یکشنبه 3 شهریور 1387 ساعت 05:40 ب.ظ http://tamana-nilofar.blogfa.com

سلام صحرای عزیز من رو به خاطر داری؟ خب البته اگه نداری باید بگم که من خوب شما رو به خاطر دارم همیشه من خوشحال میشم تشریف بیارین

سلام نیلوفر جان
اول نشناختمت بعد که اومدم روی وبلاگت شناختمت. همون تمنا خانم گل که گفته بود دو سه تا دفتر پر از مطلب داره.

زهره دوشنبه 4 شهریور 1387 ساعت 02:24 ق.ظ http://golesorkh.parsiblog.com

سلام صحراجون...احوالات؟
راضیه تو خوبی؟
پس حسابی این بوس ها قرار و قانون داشته بید!

بووووسو بوووسوووو هم می شه مدل کسی که یه بار سکته کرده

غرض احوالپرسی بود...
شبت بخیر (اینم بوس مدل من!)

سلام زهره خانوم اگر از احوالات ما خواسته باشید ملالی نیست جز دوری شما...
آره دیگه کم کم باید قوانین این بوس های راضیه رو یاد بگیریم!!
بوس مدل تو که آخرشه (نیشخند)

آبی آسمونی(سمیرا) دوشنبه 4 شهریور 1387 ساعت 09:35 ب.ظ http://asemoonefasleparvaz.blogfa.com

سللللام ممنونم .با با صحرا جون دست مریزاد به قول یه نفر دمت گرم ببینم صحرا جایی مثل فنی حرفه ای دوره های گرافیکی دیدی یا نه همین جوری لز بس با کام پیوتر کار کردی وارد شدی هان ؟قضیه چه جوریاست ؟اره پس چی که با هات کار دارم ولی به شرطی که ارزون حساب کنی با ما


پریسا جون خواهش میشه




راستی اگه ممکنه ادرس ایمیلت و یا اگه خواستی شماره تماستو بده (موبایل و یا .....) تا برای کار مشکل کانکت نداشته باشیم همش


یه خبر صحرا جون بازم تولد داریم این هفته تولد خواهر زادمه شهاب




باز برای همه چی تنکیو

سلاااام
ممنون عزیزم . نه بابا دوره کجا بود یه موقعی می خواستم برم اما نشد یه ذره از تلویزیون یاد گرفتم بقیه اش هم خودم تمرین کردم ناسلامتی الان پنج شش ساله دارم از این کارا می کنم دیگه اگه یه ذره هم نشه نگاش کرد که باید فاتحه مو بخونم!!
ما دربست درخدمتیم بفرما...
آدرس ایمیلم اینه:
diyarearezoo_ma@yahoo.com
ولی فعلا موبایل ندارم که شماره مو بهت بدم. هر وقت گرفتم چشم.
به به بازم تولد از همینجا به خواهر زاده ات هم تولدشو هم اینکه یه خاله گل مثل تو داره تبریک میگم.
بازم قابلی نداشت.
میگم میخوای از طرفت یه کارت تبریک براش طراحی کنم بذارم؟ (چشمک)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد