بهار نارنج

زندگی خالی نیست؛مهربانی هست،سیب هست،ایمان هست،تا شقایق هست زندگی باید کرد.

بهار نارنج

زندگی خالی نیست؛مهربانی هست،سیب هست،ایمان هست،تا شقایق هست زندگی باید کرد.

::آدینه عهد::

" به نام خدا "

*********************************

عید بزرگ نیمه شعبان بر شما مبارک باد.


یه روز میاد می دونم یاری که مهربونه
اون کس که دیر سالی نیست مهمون آسمونه
با کوله باری از مهر سرشار ماه و ناهید
با مشتی از ستاره از جاده های خورشید
هر جمعه صداش می کنم زیر لب دعاش می کنم

 

*******************

********************

از آسمان اطلسی شبی دوباره می رسی

که نذر عاشقان کنی سلام صادقانه ای

*******************

**************

تو رو فریاد می زنم ای امید آخرین

آخرین ستاره غایب روی زمین

**************

*******************************

ما گم شدیم باید بیاد اونی که چشم ما میشه

نماز حاجت بخونین حاجتتون روا میشه

 

*******************************

نظرات 11 + ارسال نظر
میثم شنبه 26 مرداد 1387 ساعت 11:38 ق.ظ http://www.asemunesorkh.blogfa.com

سلام . از اینکه بهم سر زدین ممنونم. منم تبریک میگم. بازم چشم براهتون هستم. فعلا.

سلام
باز هم عیدتون مبارک.
فرصت کنم حتما میام.

ایران شنبه 26 مرداد 1387 ساعت 12:05 ب.ظ


ای یار کجایی که در آغوش نه ای
وامشب بر ما نشسته چون دوش نه ای
ای سرو روان و راحت نفس و روان
هرچند که غایبی فراموش نه ای
---------------------------------------------------------

در طالع من نیست که نزدیک تو باشم
می گویمت از دور دعا گر برسانند
---------------------------------------------------------
سلام
من هم تبریک میگم. امیدوارم این آخرین جشن تولد آقا باشه بدون حضور حسی خودشون!

ایران جون ممنون از تبریکت . واقعا کاش این آخرین بار باشه.
راستی شعری که نوشتی خیلی قشنگ بود مرسی.

نیلوفر شنبه 26 مرداد 1387 ساعت 12:26 ب.ظ http://www.mordab-57.blogsky.com


سلام عزیزم

ممنون که بهم سرزدی
عید بر شما مبارک .
امیدوارم شاد و سلامت باشی .
بازم پیشم بیا

سلام
ممنون که اومدی.
اگه فرصت کنم حتما دوباره میام.

پارس فیلم شنبه 26 مرداد 1387 ساعت 03:33 ب.ظ http://parsfilm.blogsky.com

سلام
از اینکه به من سر زدی ممنونم . واقعا Omment زیبایی گذاشته بودی.
اگر تمایل داشته باشی می تونیم با هم تبادل لینک داشته باشیم .
منتظر پاسخت هستم .
در صورت تمیل نام لینک وبلاگ من را مجله سینمایی پارس فیلم بگذار .

سلام
ممنون که اومدید .
من لینکتون رو می ذارم.

ندا کشاورز شنبه 26 مرداد 1387 ساعت 03:38 ب.ظ

سلام عزیزم
عید تو هم مبارک
پستت زیبا بود

سلام
ندا جان ممنون از حضورت.
یه بار دیگه هم عیدت مبارک.

لادن یکشنبه 27 مرداد 1387 ساعت 12:16 ق.ظ

تو خواهى آمد و یاس‏ها و نیلوفرهاى «سرکش‏» را به دعوت خواهى خواند و حضور تو تسلاى دل یاس‏هاى کبود خواهد بود.

سلام گلم عیدت مبارک

شاد باشی

سلام
عید تو هم مبارک.
نوشته زیبایی بود.

ایران دوشنبه 28 مرداد 1387 ساعت 11:27 ق.ظ

سلام صحرا جان!
نمی دونم شما دیروز اون برنامه رو دیدی یا نه ولی من که از دستش دادم! اشکالی نداره! اگه دیدی برام تعریف کن لطفا

راستی یه سوال داشتم:
چه طور میشه یه وبلاگ زد؟ یعنی شرایط و مراحلش چه جوریه؟ هزینه اش و ...

ممنون گلم. یا علی

سلام به ایران خانوم گل
آره من برامه رو دیدم توی وبلاگ رسمی هم یه کمی برات توضیح دادم ولی چشم برات تعریف می کنم (حالااگه خوب نتعریفیدم دیگه ببخشید)
اولش حضرت باران پخش شد بعد خانم نامداری درمورد انتظار ازشون پرسید. بعد هم درمورد کاراشون صحبت کردند. خانم نامداری گفت که کارای شما حتی اگه غمگین هم باشه هیچ یاسی توش نیست. بعضی از کاراتون شعرش طوریه که دیر با ذهن آشنا میشه و همینجور چیزا و اینکه کاراشون یه سبک خاصی داره و از شروع آهنگ میشه فهمید که کار ایشونه و آیا عمدیه و آقای اخشابی گفتن که خودشون هیچ وقت خودشون رو محدود نکردن توی یه فضای خاص بلکه این به خاطر فضای فکری و تجربیاتشونه. آخر کار هم ترانه فصل اقاقیا پخش شد.
و درمورد وبلاگ:
میخوای وبلاگ نویس بشی؟ (چشمک) پیشاپیش ورودت رو به جمع وبلاگ نویسا تبریک میگم.
در مورد سوالت باید بگم که برای وبلاگ نویسی سرویس های مختلفی مثل بلاگفا، بلاگ اسکای، پرشین بلاگ، پارسی بلاگ و چند تا سرویس دیگه وجود داره که همه شون هم رایگان هستن و فقط باید توی اونها ثبت نام کنی تا یه ایمیل تایید برات ارسال بشه و با جواب دادن به اون ایمیل ثبت نامت رو تکمیل کنی.
فقط باید ببینی از امکانات کدوم سرویس بیشتر خوشت میاد. که همون رو انتخاب کنی.
من خودم هم از بلاگفا ستفاده کردم هم از این بلاگ اسکای بلاگفا یه مزیتی که داره اینه که کاربرای بیشتری داره. ولی امکانات بلاگ اسکای بیشتره مثل امکان اتصال دامنه به وبلاگ یا ارسال لوگو فقط یه مشکل داره اون هم کمی تعداد کاربراش نسبت به بلاگفاست ویه مشکل دیگه اش اینه که سخت قالب خوب براش پیدا میشه.
حالا خودت بهتره سرویسهای دیگه رو هم ببینی بعد انتخاب کنی.
موفق باشـــــــــــــــــــــــــــــــــی.

زهره سه‌شنبه 29 مرداد 1387 ساعت 03:56 ب.ظ http://golesorkh.parsiblog.com

قشنگ بووووووووووود

مرسیییییییییییییییییی

راضیه سه‌شنبه 29 مرداد 1387 ساعت 07:48 ب.ظ http://kolbeyedelam.blogfa.com

یاحق
سلاااااااااااااااااااااااااااااااامممممممممممممم

صحرای گلم من اومدممممم ... دلم برات تنگیده بوداااااااااااا .. یعنی برا همتون ...
من نمیدونم چرا اینقدر پوسترات قشنگنو به دله من میشینه .. اهااااااااااااااااااااا قضیه برمیگرده به خوش سلیقه بودنت عینه اون بنده خدایی که گفته بودم بهت ..
اره دیگه اینطوریاست ... راستی عشق سفیده واسه من ...
من رفته بودم تبریز .. جات خالی خیلی خوب بود مخصوصا؛ هنگامه رفتنش .. در ضمن مهتابه گلمم دیدم .. اره دیگه ما اهله قرار مداریم ...
در ضمن با تاخیر عیده شما هم مبارک خانومی ...
حالا باز برمیگردم ... .......... ..........
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

به سلام راضیه خودتی!!
دلم یه ذره شده بود. حداقل یه کوچولو خبر میدادی از خودت ولی خوب حالا که بازم هستی خوشحالـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم.
خوب دیگه وقتی سلیقه مثل طرف مورد نظر باشه معلومه به دلت میشینه نههههههه!! (چشمک)
خوشحالم که بهت خوش گذشته. جدی مهتاب هم دیدی؟ کاش میشد یه روز همه مون جمع بشیم یه جا و همدیگه رو ببینیم...
عید تو هم مبارک.
منتظرتم.

اذر چهارشنبه 30 مرداد 1387 ساعت 11:12 ق.ظ http://niceeffect.blogsky.com

سلام عزیزم ممنونم که به من سرزدید
امیدوارم همیشه شاد باشی
بازم به من سر بزن گلم خوشحال میشم

سلام
ممنون که اومدید. حتما بتونم بازم میام. شما هم اینطرفها بیاید خوشحال میشم.

آبی آسمونی(سمیرا) چهارشنبه 30 مرداد 1387 ساعت 09:55 ب.ظ http://asemoonefasleparvaz.blogfa.com

سلام عیدت مبارک با کلی تا خییر چون که مسافرت بودم مثل راضیه جون طرف تبریز دقیقترش ارومیه بودیم

سلام
عید تو هم مبارک.مسافرت خوش گذشت؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد