بهار نارنج

زندگی خالی نیست؛مهربانی هست،سیب هست،ایمان هست،تا شقایق هست زندگی باید کرد.

بهار نارنج

زندگی خالی نیست؛مهربانی هست،سیب هست،ایمان هست،تا شقایق هست زندگی باید کرد.

:میلاد مبارک::

به نام خدا

میلاد سه گل از گلستان محمدی مبارک باد.

**************************************

نظرات 14 + ارسال نظر
راضیه سه‌شنبه 15 مرداد 1387 ساعت 03:47 ب.ظ http://kolbeyedelam.blogfa.com

سلاااااااااااااااام

من اولم دلت بسوزه ..
چند روزیه اصلا؛ نت یاری نمیکنه بیام پیشتون .. چشام دراومده از بس خیره موندم به این کانکت شدنا ...

امروزم خاستم انتخاب رشته کنم از صبح اصلا؛ نمیومد دیگه داشتم تصمیم میگرفتم برم کافی نت که خدارو شکر دله نت براکم سوختو توو اخرین دقایق دوسته همیشگیشو ناامید نکرد ..

خاااااااانووووووووووووووووووومی میگم من توو بوس کردن کم نمیارم توو هم توو طراحیه پوستر ... مگه نه ؟؟؟ این به اون بدر ...

بازم بووووووووووووووووووووووووووس
حیف تو شکلکات بوس نیست ... وگرنه بدبخت میشدی .. در واقع شانس اوردی ..

دیگه چی بگم .... اهاااا یادم رفت بگم پوسترا ت خیلی نابو خوشگل بودن .. منم این روزا رو که سراسر جشنه به همگی تبریک میگم مخصوصا؛ صحرای خوش سلیقم عینه .....

خب تا جارو مارویی دیده نشده و تا هوا پس نیست ما بریم ... فعلا؛ ....

سلام
میگم تو تو کانکت شدن هم مشکل داشته باشی بازم اول میشی!! این چه جوریه؟؟
آخ آخ دقیقا حالتو می فهمم وقتی می خوای کانکت بشی اونوقت این آی اس پی یا اشغال میزنه یا فقط زنگ میخوره دقیقا درکت میکنم...
خوووووب پس بی حساب شدیم نه!!! واقعا شانس آوردم که تو شکلکها بوس نیستا!!
نه هنوز چوب خطت پر نشده پس از جارو فعلا خبری نیست. با خیال راحت می تونید گردش بفرمایید!!
منم این اعیاد خوب رو بهت تبریک میگم.

گلی سه‌شنبه 15 مرداد 1387 ساعت 05:44 ب.ظ http://www.majidakhshabijoon.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااااااااااام
صحرا جان عیدت مبارک
پوسترا خیلی عالیه
خیلی خیلی قشنگه
آفرین
گلم خواستم بگم اون پوسترای مسابقهرو می خوام برای نیمه شعبان بذارم
گفتی بگم گفتم
فعلا بابای

سلام گلی جووون
مرسی از لطفت عزیزم. عید تو هم مبارک.
ممنون که خبرم کردی حالا من باید بشینم فکر کنم واسه نیمه شعبان مناسبتی بذارم یا اونهارو؟؟؟ اصلا همه شو با هم میذارم!!

گلی چهارشنبه 16 مرداد 1387 ساعت 12:38 ق.ظ http://www.onlypictures.blogsky.com

سلام مجدد
گلم بهار نارنجت رو توی عکسای به یاد ماندنیم لینک کردم
بابای

علیک سلام مجدد!
ممنون از لینکت. من هم لینکتو میذارم.

زهره چهارشنبه 16 مرداد 1387 ساعت 01:30 ق.ظ http://golesorkh.parsiblog.com

سلاااااااااام...خوبی صحرا جون؟
قالب وبلاگت عوض شده انگار..آره؟..خوشگله

اعیاد ماه شعبان مبارک خانومی..پژسترای خوشگلی شدن.

سلاااام به زهره عزیزم
یه دو سه روزی میشه این قالبو پیدا کردم خیلی ازش خوشم میاد...
عید تو هم مبارک... و مرسی از نظر لطفت.

یوسف نیا چهارشنبه 16 مرداد 1387 ساعت 10:22 ق.ظ http://www.mehvar.com

سلام
همانطور که اطلاع دارید برای افزایش بیننده سایت یا وبلاگمان،موتورهای جستجو خیلی مهم هستند. و یکی از روشهای فوق العاده مهم و از همه جالبتر رایگان افزایش امتیاز در موتورهای جستجو ، تبادل لینک بین سایتها و وبلاگهاست.
سایت محور مشتاق تبادل لینک با شماست.
به همین منظور شما می توانید با ثبت لینکتان درhttp://www.mehvar.com/link/register.aspx بطور کاملا رایگان از این مزیت استفاده کنید. همچنین خواهشمندیم متقابلا لینک http://www.mehvar.com
را درسایت یا وبلاگ خود با یکی از عنوانهای :
سایت نیازمندیها
نیازمندیها
آگهی رایگان
فروشگاه اینترنتی
حراجی اینترنتی
لینکستان
قرار دهید. بدون اینکه اجباری در ثبت لینک ما داشته باشید در اولین فرصت و در سریعترن زمان لینکهای ثبت شده را تایید وارادتمان را کامل می کنیم.

مهری چهارشنبه 16 مرداد 1387 ساعت 11:38 ق.ظ http://kahang.blogfa.com/

ممنون از نظرت توی وبلاگم و این که اومدی و دیدی

مهری جون قابلی نداشت.

ایران چهارشنبه 16 مرداد 1387 ساعت 11:47 ق.ظ

سلام صحرا جان!
اعیاد مبارک

ایران جان عید تو هم مبارک یعنی عیدهات مبارک...

راضیه پنج‌شنبه 17 مرداد 1387 ساعت 01:50 ب.ظ http://kolbeyedelam.blogfa.com



اعلام وجووووووووووووووووووووووووووووووووووود

راضیه جووون وجودتو عشقه!!

ایران پنج‌شنبه 17 مرداد 1387 ساعت 07:35 ب.ظ

سلام
دوباره اومدم فقط سلام کنم

سلام من هم دوباره سلام!!

ایران جمعه 18 مرداد 1387 ساعت 11:41 ق.ظ

سلام
این بار اومدم سراغ گلی جان!
گلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟
گلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟ کجایییییییییییییییییییییییییی؟
دیگه دارم نگران می شم هاااااااااااا؟
نکنه از دستم ناراحت شدی نمی خوای جوابمو بدی؟

گلیییییییی
بیا جواب بده خودت!!
بدووووووووو

sendblog شنبه 19 مرداد 1387 ساعت 04:32 ق.ظ http://www.sendblog.blogfa.com

با سلام ...
باز نیز که ما را برای معرفی خود انتخاب کرده اید بسیار متشکریم.
در هفته ی گزشته به وبلاگ سندبلاگ 2759 مراجعه شد و 3414 بار بر روی لینک های موجود کلیک شد که سهم وب شما 9 بار بود.

سلام
ممنون از خبرتون...

[ بدون نام ] شنبه 19 مرداد 1387 ساعت 04:41 ب.ظ

دوست عزیز سلام
لینک شما با موفقیت در سایت محور ثبت شد .از این که مارا لایق میزبانی دانستید بینهایت ممنونم .امیدوارم بتوانم دوست مفیدی برایتان باشم
همچنین خواهشمندم در صورت تمایل با قرار دادن لینک محور در قسمت پیوندهای وبلاگ زیبایتان ما را مفتخر نمایید
در ضمن شما میتونید با ثبت نام در سایت وبلاگتون رو هم به صورت رایگان تبلیغ کنید
ارادتمند یوسف نیا
www.mehvar.com

سلام
مرسی که خبرم کردید.حتما لینکتون رو میذارم.

گلی دوشنبه 21 مرداد 1387 ساعت 01:45 ق.ظ http://www.majidakhshabijoon.persianblog.ir

سلااااااااام
صحرا جون من نمی دونم دیگه...
خودت باید انتخاب کنی که اول مناسبتی رو بذاری یا اول اونا رو یا جفتشو
ایراااااااان جون من همین جااااااام جاییییییی نرفته م بدوووووووو بیا ببینم چیییییی کار دارییی
راستی عکس های به یاد ماندنیم هم با یه پست بدون عکس به روز شد
درضمن صحرا جون من توی این وبلاگی که الآن آدرسش رو گذاشتم یه سری از پوسترایی رو که خودم درباره ی آقای اخشابی درست کردم قرار می دم
خوشحال میشم سر بزنی و نظرت رو درباره ی کارام بگی
البته نه فقط نظری که واسه دلخوشی من باشه
دوست دارم ضعف های کارم رو بهم بگی
بیشترش رو با برنامه نقاشی کامپیوتر درست کردم و بقیه شون رو هم با یه برنامه ای که برای ساخت عکس های متحرکه
امکانات زیادی نداره برای طراحی پوستر اما بهتر از پینته
و البته اون وسطا از ورد هم کمک گرفتم
اگه فتوشاپ داشتم نیازی به این همه برنامه نبود
اما فعلا پوسترها رو با کمک این سه تا برنامه و در یک کار ترکیبی از این سه تا می سازم
در هر حال خوشحال میشم نظرت رو بدونم
فعلا بابای

سلاااام
اول بگم که هر چی اومدم توی وبت نتونستم برات کامنت بذارم چون کامنتینگت انگاری حالش خوب نبود قسمت تایپ و این چیزا رو نداشت!!
اوووه چند تا برنامه!! دیگه واجب شد یه لینک خوب برات پیدا کنم و بذارم.
اگه نظر منو می خوای چشم حتما میام میگم.(البته اگه قابل باشم.)اون پوسترا رو هم حالا یه کاریش می کنم (چشمک)

آبی آسمونی(سمیرا) دوشنبه 21 مرداد 1387 ساعت 05:39 ب.ظ http://asemoonefasleparvaz.blogfa.com

اووووووووووووووووووو ه خانمی چه کردی با بهار نارنجت با با تلا یادم نرفته از فرط هی جان بگم دست مارو هم بگیر جدا خیلی قشنگ شده تبریک میگم هم برای این قالب هم برای این جینگولا که جاشون خالی بود هم یه تبریک بزرگ برای اعیاد شعبانیه


صحرا جون اگه بخوام ازت در مورد فتو شاپ کمک بخوام هستی ؟بی شوخی



بازم واااااای چه قذه خوجل شده این جا

سمیرا جون قرار بود تو وبت رو تغییر بدی من زودتر این کارو کردم!!(چشمک)
ممنون از تبریکت.خوشحالم که تغییرات وبلاگم خوشت اومده.
درمورد فتوشاپ اگه کارم رو قبول داشته باشی چرا که نه هر کاری از دستم بر بیاد برات می کنم.اصلا میگم چطوره یه کارگاه آموزشی بذاریم؟؟ نظرت چیه؟؟(چشمک)(نیشخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد